Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
ze is hem gisterochtend om 7 uur kwijt geraakt, heb een half uur lopen zoeken. M'n vader is nog 2 keer wezen zoeken, ik heb 's avonds nog gezocht. Niks. En dan vanmiddag lekker rond gaan rennen met zo'n scherpe kutstok  >:(
Door Kaela
hannabelgje schreef: Wat zijn dat voor boeken van dick francis?
Ot net met Zoetje en mijn vader naar het bos geweest. Geen daas gezien dus weer een wandelstukje voor op mijn lijstje.
Fijn te lezen, spannende boeken die zich allemaal rondom de engelse paardenraces afspelen, zonder echt over paarden te gaan. Als ze je liggen, ben je ook verslaafd. Ik heb ze allemaal meerdere keren gelezen  :biggrin2:
Door Kaela
Voor de wandeling vanmorgen nog een vruchteloze poging gedaan om het bekapwerk af te maken. Paard werkte NIET mee, wat we ook probeerden. Later maar weer proberen, dit werd gevaarlijk en op een bepaald punt is er geen mogelijkheid meer om het succesvol af te ronden.

Na de wandeling in de tuin gewerkt. Het toekomstige grasveld is nu vrij van bestrating en voorzien van een verhogende rand. Nu mag meneer K het gat voor de watertank uit gaan graven en met die grond het grasveld gaan verhogen. Dan kan ik daarna in gaan zaaien!
Nu maar hopen dat de armspieren morgen niet teveel protesteren van het stenen sjouwen, want dan heb ik weer een bekapklusje!
Door zhiva
yes! de step is eindelijk eens onderhanden genomen. De heren hebben zich uitgeleefd met spuitbussen verf en hij is nu flitsend blauw met zilver.  :D Morgen de bandjes oppompen en dan eens kijken hoe dat gaat met Chakotay (en kijken of hij een rem heeft  :biggrin2: )
Door lauraV
ben terug van steppen .....eerst noa  , daarna Loeka .
bij terugkomst lag ik helemaal dubbel van t lachen .
staat Noa boven aan de trap met dr nieuwe aanwinst , zo een piepertje in de vorm van een lachende mond met tanden  ;D ;D
hoe harder ik lachte hoe meer ze ging kwispelen met dr hele lijf  , hoe komischer het werd :D
jammer dat ik geen foto kon maken  :)
Door Kaela
zhiva schreef: yes! de step is eindelijk eens onderhanden genomen. De heren hebben zich uitgeleefd met spuitbussen verf en hij is nu flitsend blauw met zilver.  :D Morgen de bandjes oppompen en dan eens kijken hoe dat gaat met Chakotay (en kijken of hij een rem heeft  :biggrin2: )
Dapper hoor. Ik blijf steppen idioot loeizwaar vinden. Tegen de tijd dat ik aan het zuurstof mag, begint Oscar nog niet eens warm te lopen  :-\.
Door zhiva
Kaela schreef: Dapper hoor. Ik blijf steppen idioot loeizwaar vinden. Tegen de tijd dat ik aan het zuurstof mag, begint Oscar nog niet eens warm te lopen  :-\.
Dat zal zeer waarschijnlijk hier ook het geval zijn, maar al doende hoop ik toch misschien een klein beetje conditie te krijgen. En de fiets maken kan ik niet. Snap niets van die versnellingen enzo...  :( Wie weet dat wederlief dat volgende week eens gaat proberen. (hij heeft ook geen ervaringen met fietsen met versnellingen)  Maar er moet nog zoveel gebeuren  :-[ 
Door Nynke
Kaela schreef: Fijn te lezen, spannende boeken die zich allemaal rondom de engelse paardenraces afspelen, zonder echt over paarden te gaan. Als ze je liggen, ben je ook verslaafd. Ik heb ze allemaal meerdere keren gelezen  :biggrin2:
Dank u  :biggrin2:  Ik vind bijna alle boeken van hem goed tot waanzinnig goed, het zijn echt van die boeken die je grijpen als je de eerste regel leest en waarvoor je dus het beste kunt inplannen dat je 1 of 2 dagen niks anders te doen hebt  8)
Ik heb in 4 dagen "Grote gok", "Fatale finish" en "De laatste hand" gelezen :P
Door hannabelgje
Vandaag ga ik met mijn papa een fietstocht doen. Wordt een ruime 40 km. Ik hoop dat ik het volhoud en anders stoppen we. Halverwege is er een rustplaats met een mooie wandeling van een km. Zoë mag op mijn moeder passen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door