Mien 3-tal schreef: *flauw*Onder je bed?*flauw*

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Wat zijn dat voor boeken van dick francis?Fijn te lezen, spannende boeken die zich allemaal rondom de engelse paardenraces afspelen, zonder echt over paarden te gaan. Als ze je liggen, ben je ook verslaafd. Ik heb ze allemaal meerdere keren gelezen
Ot net met Zoetje en mijn vader naar het bos geweest. Geen daas gezien dus weer een wandelstukje voor op mijn lijstje.
hannabelgje schreef: Ok die ga ik eens opsnorren. Iemand die ze in epub heeft hier?Je hebt PB![]()
zhiva schreef: yes! de step is eindelijk eens onderhanden genomen. De heren hebben zich uitgeleefd met spuitbussen verf en hij is nu flitsend blauw met zilver.Dapper hoor. Ik blijf steppen idioot loeizwaar vinden. Tegen de tijd dat ik aan het zuurstof mag, begint Oscar nog niet eens warm te lopenMorgen de bandjes oppompen en dan eens kijken hoe dat gaat met Chakotay (en kijken of hij een rem heeft
)
Kaela schreef: Dapper hoor. Ik blijf steppen idioot loeizwaar vinden. Tegen de tijd dat ik aan het zuurstof mag, begint Oscar nog niet eens warm te lopenDat zal zeer waarschijnlijk hier ook het geval zijn, maar al doende hoop ik toch misschien een klein beetje conditie te krijgen. En de fiets maken kan ik niet. Snap niets van die versnellingen enzo....
Kaela schreef: Fijn te lezen, spannende boeken die zich allemaal rondom de engelse paardenraces afspelen, zonder echt over paarden te gaan. Als ze je liggen, ben je ook verslaafd. Ik heb ze allemaal meerdere keren gelezenDank u![]()