Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Stef L
Hoi. 17 jaar geleden heb ik hier precies hetzelfde topic gestart en met succes. 15 jaar waren we samen, eerst 6 jaar in Estland waar we in het bos leefden en een sledehobdenbedrijf hebben gerund, in 2014 zijn we met 30 honden verhuisd naar Zweeds Lapland waar we de activiteiten verderzetten. Ik was ook gepassioneerd door lange afstands races.
In 2019 sloeg het noodlot toe en kreeg ik een ernstig auto ongeluk met blijvende lichamelijke beperkingen. Helaas heeft onze relatie dit niet doorstaan. Dit is imiddels 2 jaar geleden. Ik heb nog 5 honden. 4 alaskan malamutes en een chinese naakthond. Ik heb nog steeds mijn kennel en fok nog af en toe een nestje en deed tot vorig jaar nog wedstrijden.
Ik woon in het winterseizoen in zweeds lapland, afgelegen aan een mooi meer en in de zomer in Finland op een klein eiland in the middle of nowhere.
Ik zoek een vrouw tussen 35 en 55 jaar die van het buitenleven houdt, financieel onafhankelijk is en natuurlijk de liefde voor honden deelt.
Oh ja, ik ben 51 jaar. Geboren en opgegroeid in vlaanderen maar inmiddels halve Nederlander.
Bijlagen
20250525_092023.jpg
20250525_092023.jpg (2.71 MiB) 511 keer bekeken
Door Lizzy
Hee Stef! Van de eieren ;D . Ik weet niet zeker of Barfplaats nou het geschikte medium is voor je oproep... Boer zoekt vrouw of Winter vol Liefde, is dat niks? :biggrin2:

Hee jammer joh, dat de relatie met Esther geen stand heeft gehouden :-\

Maar hoe is het nu met jou?
Door Stef L
Lizzy schreef: wo 28 mei 2025, 08:14 Hee Stef! Van de eieren ;D . Ik weet niet zeker of Barfplaats nou het geschikte medium is voor je oproep... Boer zoekt vrouw of Winter vol Liefde, is dat niks? :biggrin2:

Hee jammer joh, dat de relatie met Esther geen stand heeft gehouden :-\

Maar hoe is het nu met jou?
Hoi Lizzy. Bedankt voor hdt toevoegen. Haha ja het eier topic, mooie herinneringen :-)
Hoe het nu gaat, wel, ik trek mijn plan zoals ze dat zo mooi in het vlaams zeggen. Dus zo ergens tussen goed en niet goed op dit moment.
Door Anne in Zweden
Ha, mede-Zweed!

Op welk eiland in Finland zit je 's zomers? Ik ben jaloers, ik wil ook een eiland in Finland! ;D Helaas ben ik al voorzien van een man, zoals je wellicht nog weet (jullie hebben destijds Shoko bij ons opgehaald), maar ik hoop dat je iemand weet te vinden om het leven mee te delen, langs deze weg of via een tv-programma, zoals Lizzy al opperde.

Jammer dat het leven de afgelopen jaren gegaan is zoals het gegaan is, maar hopelijk heeft de toekomst nog vele mooie momenten voor je in petto. Succes met de zoektocht!
Door Stef L
Anne in Zweden schreef: wo 28 mei 2025, 16:13 Ha, mede-Zweed!

Op welk eiland in Finland zit je 's zomers? Ik ben jaloers, ik wil ook een eiland in Finland! ;D Helaas ben ik al voorzien van een man, zoals je wellicht nog weet (jullie hebben destijds Shoko bij ons opgehaald), maar ik hoop dat je iemand weet te vinden om het leven mee te delen, langs deze weg of via een tv-programma, zoals Lizzy al opperde.

Jammer dat het leven de afgelopen jaren gegaan is zoals het gegaan is, maar hopelijk heeft de toekomst nog vele mooie momenten voor je in petto. Succes met de zoektocht!
Bedankt Anne. Hoh ik vrees dat er een groot gat in mijn geheugen zit. Was ik er bij toen esther shoko ophaalde?
Het is een eilandje in een meertje in de gemeente lieksa, oost finland.
Ik heb gedacht aan boer zoekt vrouw, maar ik ben een belg hė, denk dat dat ze belgische boeren opnemen in het programma, maar ik zou het wel doen denk ik. We hadden altijd veel plezier bij boer zoekt vrouw kijken. Lekker mensen analyseren, dat hadden we wel gemeen.
Door Stef L
Cindy en Lou schreef: do 29 mei 2025, 15:43 Misschien als je een foto plaatst van jezelf met je honden, voor degenen die je (nog) niet kennen….. Heb je iets meer kans ;) ….
Bijlagen
FB_IMG_1747751696466.jpg
FB_IMG_1747751696466.jpg (41.61 KiB) 199 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door