Hoi. 17 jaar geleden heb ik hier precies hetzelfde topic gestart en met succes. 15 jaar waren we samen, eerst 6 jaar in Estland waar we in het bos leefden en een sledehobdenbedrijf hebben gerund, in 2014 zijn we met 30 honden verhuisd naar Zweeds Lapland waar we de activiteiten verderzetten. Ik was ook gepassioneerd door lange afstands races.
In 2019 sloeg het noodlot toe en kreeg ik een ernstig auto ongeluk met blijvende lichamelijke beperkingen. Helaas heeft onze relatie dit niet doorstaan. Dit is imiddels 2 jaar geleden. Ik heb nog 5 honden. 4 alaskan malamutes en een chinese naakthond. Ik heb nog steeds mijn kennel en fok nog af en toe een nestje en deed tot vorig jaar nog wedstrijden.
Ik woon in het winterseizoen in zweeds lapland, afgelegen aan een mooi meer en in de zomer in Finland op een klein eiland in the middle of nowhere.
Ik zoek een vrouw tussen 35 en 55 jaar die van het buitenleven houdt, financieel onafhankelijk is en natuurlijk de liefde voor honden deelt.
Oh ja, ik ben 51 jaar. Geboren en opgegroeid in vlaanderen maar inmiddels halve Nederlander.