En ik moet wel lachen om Otje

(Wel jammer dat ze nu dus nog jeuk heeft)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: ↑di 30 mar 2021, 17:21 Dat zou leuk zijn! Maar nee, er staat voor nu niks in de planning in die richtingJammer. Niet dat ik - of belangrijker, meneer Ko of meneer src_esther - op een extra hond zitten te wachten...![]()
Siberienne schreef: ↑di 30 mar 2021, 09:51 Spannend hoor!Oo wat gaaf!
Wij hebben besloten dat we nog meer gaan integreren; we gaan een kano kopen. Nu nog kijken of onze honden-meneer dat ook een goed idee vindt!
Kim_S schreef: ↑di 30 mar 2021, 07:31 Er zijn inmiddels nog eens 6 van die leuke gesprekjes geweest.Aah spannend weer iets nieuws. Nieuwe baan? Ah ja we wachten wel af tot de ontknoping he
We naderen de ontknoping![]()
Kim_S schreef: ↑wo 31 mar 2021, 14:23 Ik heb een nieuwe baaaaaan![]()
![]()
![]()
Vanmorgen opgezegd, dus nu is het officieel![]()
Ik ga voornamelijk vanuit huis werken. Wel nog als account manager maar dan dus niet meer zo veel op pad. Heerlijk! Heb er helemaal zin in, 3 mei begin ik![]()
Kim_S schreef: ↑wo 31 mar 2021, 14:23 Ik heb een nieuwe baaaaaanSuper gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Ik ga voornamelijk vanuit huis werken. Wel nog als account manager maar dan dus niet meer zo veel op pad. Heerlijk! Heb er helemaal zin in, 3 mei begin ik![]()
Kim_S schreef: ↑wo 31 mar 2021, 14:23 Ik heb een nieuwe baaaaaanToch een nieuwe baan! Fijn dat het gelukt is en je niet meer zoveel onderweg hoeft te zijn. Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
Kim_S schreef: ↑wo 31 mar 2021, 14:23 Ik heb een nieuwe baaaaaanGeweldig, gefeliciteerd! Wat fijn dat je niet meer constant op de weg hoeft te zijn straks!![]()
![]()
![]()