Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door dinky89
Too schreef: ma 22 mar 2021, 18:20 Lekker! Bootcamp?
Wij hebben meestentijds wel buiten kunnen trainen, vanaf december zijn t halve uren.
Dat is niet heel lang maar is beter dan niks , ik tel het heen en weer fietsen maar mee als trainingsarbeid
Vorm van bootcamp. Deel gaat trx training doen en ander deel HIIT training in groepjes van 4. Hier was het sinds december thuis via livestream omdat groepjes niet toegestaan waren. Hier is het voor mij op amper 5 minuten lopen dus dat telt niet echt mee ;D Hoop enorm dat dit mogelijk zal blijven want in een groep trek je toch elkaar er doorheen om net dat stapje extra te zetten :)
Door smulpaap
Eef+Stippels schreef: ma 22 mar 2021, 15:46 Wat fijn! :)

Bella heeft met een andere hond gespeeld :D
We waren hem een maand geleden al een keer tegengekomen. Toen hebben ze kennis gemaakt, maar Bella was te down om verder aandacht aan hem te schenken...
Vandaag zag ze hem weer en begon hem op afstand al uit te nodigen met speelbuigingen, zo schattig :smitten:
Oh echt ? Wat fijn dat ze toch weer plezier krijgt
Door hannabelgje
Net gezien dat in elk geval 1 van mijn 2 schildpadden de winter overleefd heeft. Toch wel een opluchting. Er zijn er veel gestorven na de strenge vorst heb ik begrepen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door dinky89
Het is nu heerlijk zonnig en 15 graden en dan mag ik straks om half 8 weer heerlijk met groepje buiten sporten :cool: en dan wordt het morgen nog mooier weer :D
Door smulpaap
dinky89 schreef: ma 29 mar 2021, 18:45 Het is nu heerlijk zonnig en 15 graden en dan mag ik straks om half 8 weer heerlijk met groepje buiten sporten :cool: en dan wordt het morgen nog mooier weer :D
Heerlijk !
Door Kim_S
Kim_S schreef: di 16 mar 2021, 23:34 Ik heb vandaag zomaar uit het niets een heel leuk gesprekje gehad. Wie weet binnenkort meer nieuws hier :)
Er zijn inmiddels nog eens 6 van die leuke gesprekjes geweest.
We naderen de ontknoping :biggrin2:
Door Siberienne
Kim_S schreef: di 30 mar 2021, 07:31 Er zijn inmiddels nog eens 6 van die leuke gesprekjes geweest.
We naderen de ontknoping :biggrin2:
Spannend hoor!

Wij hebben besloten dat we nog meer gaan integreren; we gaan een kano kopen. Nu nog kijken of onze honden-meneer dat ook een goed idee vindt!
Door Border Bandit
Siberienne schreef: di 30 mar 2021, 09:51 Spannend hoor!

Wij hebben besloten dat we nog meer gaan integreren; we gaan een kano kopen. Nu nog kijken of onze honden-meneer dat ook een goed idee vindt!
Oh Leuk!!!! O0

Ik geniet van de bloesem in de bomen en de jonge blaadjes die aan de struiken komen.
Door Eef+Stippels
Siberienne schreef:
Wat leuk :D
Ik ben benieuwd wat Shadow er van vindt! :)

Bella heeft geweldig goed nieuws :D
Ze hoeft niet geopereerd te worden :groupwave2:

Er zijn foto's gemaakt van haar knie en heupen bij de orthopeed en die zagen er helemaal goed uit, ze heeft zelfs mooie heupen! :yeah:

Waarschijnlijk heeft ze iets in haar rug verrekt, dus ze moet nog een week rust met pijnstilling en korte rechtlijnige wandelingetjes.
Ik ga ook naar de osteopaat met haar.

Ik ben zo blij dat ze die zware tta operatie met revalidatie niet hoeft te doorstaan!
Door smulpaap
Eef+Stippels schreef: di 30 mar 2021, 13:30 Wat leuk :D
Ik ben benieuwd wat Shadow er van vindt! :)

Bella heeft geweldig goed nieuws :D
Ze hoeft niet geopereerd te worden :groupwave2:

Er zijn foto's gemaakt van haar knie en heupen bij de orthopeed en die zagen er helemaal goed uit, ze heeft zelfs mooie heupen! :yeah:

Waarschijnlijk heeft ze iets in haar rug verrekt, dus ze moet nog een week rust met pijnstilling en korte rechtlijnige wandelingetjes.
Ik ga ook naar de osteopaat met haar.

Ik ben zo blij dat ze die zware tta operatie met revalidatie niet hoeft te doorstaan!
Wat een goed nieuws voor Bella !
En wat een opluchting voor jullie
Door Kaela
Geluksmomentje van Otje:

Mijn baasje had het onzalige idee mij naar een dierenkapper te brengen voor een uitgebreide kam en was sessie. Nou ben ik wel oud, maar niet gek, ik had dat binnen tien minuten aan het verstand dat we dat dus niet gingen doen.

Nu moppert mijn baasje dat ik nog steeds jeuk heb, maar als je moet kiezen tussen een bad en jeuk, dan weet je het als kat wel!

(Otje haar vacht blijkt dus in een prima conditie te zijn gelukkig. Nu maar weer de dierenarts bellen wat nu te doen, maar dat is meer voor het klaagtopic)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door