Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
Loeka schreef: Moet Snuf dan niet afgemeld worden bij de Herplaatsers op de barfclub? Anders ben je straks te laat Sylvia! ;)
Nee ik heb snuf al besproken bij Cat ;D
Ik heb het trouwens ook doorgegeven aan Leo maar misschien moet Cat dat doen ???
Door sylvia
Loeka schreef: Cat heb jij niet al vast een foto? Ik ben stik nieuwsgierig naar 'em geworden! :-\ ;D
Helaas, ik had ook al om een foto gevraagd, maar die heeft ze niet, maar ik neem em zelfs als die mottig is ;D
Door sylvia
Cat schreef: Ik ga overigens zometeen met Snuf nog eventjes naar de DA (16:30): de laatste paar dagen als wij hem aaien, dan klappert ie nogal met zijn oren. Het lijkt ook een beetje geirriteerd aan de binnenkant.

groetjes Cat
Ach gossie hij zit nu bij de DA ,
Als je terug bent Cat......................
Door sylvia
Voor de nieuwsgierige Snuf heeft een onstoken oortje en surolan gekregen, maar hij heeft er weinig last van dus we gaan em gewoon een woensdag halen.
Wat heel lief is, Cat wil me een eind tegemoet rijden , dus dan kan ik hem in Zwolle overnemen .

Komt goed uit want volgens Fem is er terhoogte van zwolle een wegversperring ;D

O ja Gail die zit nu aan Boris te vertellen dat er een nieuwe kat komt en dat hij snuf heet maar dat zij hem Snuffie gaat noemen ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op ma 07 mar 2005, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ollie
sylvia schreef: Voor de nieuwsgierige Snuf heeft een onstoken oortje en surolan gekregen, maar hij heeft er weinig last van dus we gaan em gewoon een woensdag halen.
Wat heel lief is, Cat wil me een eind tegemoet rijden , dus dan kan ik hem in Zwolle overnemen .

Komt goed uit want volgens Fem is er terhoogte van zwolle een wegversperring ;D

O ja Gail die zit nu aan Boris te vertellen dat er een nieuwe kat komt en dat hij snuf heet maar dat zij hem Snuffie gaat noemen ;D
Oooh wat lief zeg, dat scheelt een heel eind rijden :D

Enne een woensdag ???
Door sylvia
Ollie schreef: Oooh wat lief zeg, dat scheelt een heel eind rijden :D

Enne een woensdag ???
wat is er met een woensdag?
Door Ollie
sylvia schreef: wat is er met een woensdag?
Uuuh ??? nou ik dacht dat je aankomende woensdag zou gaan ???
Door sylvia
Ollie schreef: Uuuh ??? nou ik dacht dat je aankomende woensdag zou gaan ???
Ja ......dat staat er toch ook een woensdag gaan we em halen ???
Door Ollie
sylvia schreef: Ja ......dat staat er toch ook een woensdag gaan we em halen ???
Ja EEN staat er.. ???::)
Door sylvia
Ja we gaan hem een woensdag halen .............

Maar speciaal voor de Friezen ......aankomende woensdag gaan we hem halen ;D
Door Ollie
sylvia schreef: Ja we gaan hem een woensdag halen .............

Maar speciaal voor de Friezen ......aankomende woensdag gaan we hem halen ;D
Hahahahahaha ;D

Als wij zeggen een woensdag, dan wil dat zeggen dat je hem op een woensdag gaat halen! ;D

En anders is het aankomende woensdag idd ;D

Maar waarom dat een ervoor dan ???
Laatst gewijzigd door Ollie op ma 07 mar 2005, 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Femke
maarre niet te laat he want anders missen we de boot naar engeland. ;D

Syl hebben jij en gail zin om hier te blijven lunchen? Ik weet uit ervaring wat een t*ring eind het is naar zeeland :-X
Laatst gewijzigd door Femke op ma 07 mar 2005, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Femke schreef: maarre niet te laat he want anders missen we de boot naar engeland. ;D

Syl hebben jij en gail zin om hier te blijven lunchen? Ik weet uit ervaring wat een t*ring eind het is naar zeeland :-X
ja we lusten dan wel een boterham ;D
Door *Lia*
sylvia schreef: ja het is noordelijk , als ik tijd heb dan kom ik wel langs maar ik moet eerst langs in nieuw weerdinge, anders krijg ik een hunebed naar mijn harses gekeild :o

En ook nog naar mij. ;D :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door