Loeka schreef: Moet Snuf dan niet afgemeld worden bij de Herplaatsers op de barfclub? Anders ben je straks te laat Sylvia!Nee ik heb snuf al besproken bij Cat![]()

Ik heb het trouwens ook doorgegeven aan Leo maar misschien moet Cat dat doen ???
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Loeka schreef: Moet Snuf dan niet afgemeld worden bij de Herplaatsers op de barfclub? Anders ben je straks te laat Sylvia!Nee ik heb snuf al besproken bij Cat![]()
Loeka schreef: Cat heb jij niet al vast een foto? Ik ben stik nieuwsgierig naar 'em geworden!Helaas, ik had ook al om een foto gevraagd, maar die heeft ze niet, maar ik neem em zelfs als die mottig is![]()
![]()
Cat schreef: Ik ga overigens zometeen met Snuf nog eventjes naar de DA (16:30): de laatste paar dagen als wij hem aaien, dan klappert ie nogal met zijn oren. Het lijkt ook een beetje geirriteerd aan de binnenkant.Ach gossie hij zit nu bij de DA ,
groetjes Cat
sylvia schreef: Voor de nieuwsgierige Snuf heeft een onstoken oortje en surolan gekregen, maar hij heeft er weinig last van dus we gaan em gewoon een woensdag halen.Oooh wat lief zeg, dat scheelt een heel eind rijden
Wat heel lief is, Cat wil me een eind tegemoet rijden , dus dan kan ik hem in Zwolle overnemen .
Komt goed uit want volgens Fem is er terhoogte van zwolle een wegversperring
O ja Gail die zit nu aan Boris te vertellen dat er een nieuwe kat komt en dat hij snuf heet maar dat zij hem Snuffie gaat noemen![]()
Ollie schreef: Oooh wat lief zeg, dat scheelt een heel eind rijdenwat is er met een woensdag?
Enne een woensdag ???
sylvia schreef: wat is er met een woensdag?Uuuh ??? nou ik dacht dat je aankomende woensdag zou gaan ???
Ollie schreef: Uuuh ??? nou ik dacht dat je aankomende woensdag zou gaan ???Ja ......dat staat er toch ook een woensdag gaan we em halen ???
sylvia schreef: Ja ......dat staat er toch ook een woensdag gaan we em halen ???Ja EEN staat er.. ???::)
sylvia schreef: Ja we gaan hem een woensdag halen .............Hahahahahaha
Maar speciaal voor de Friezen ......aankomende woensdag gaan we hem halen![]()
Femke schreef: maarre niet te laat he want anders missen we de boot naar engeland.ja we lusten dan wel een boterham
Syl hebben jij en gail zin om hier te blijven lunchen? Ik weet uit ervaring wat een t*ring eind het is naar zeeland![]()
sylvia schreef: ja het is noordelijk , als ik tijd heb dan kom ik wel langs maar ik moet eerst langs in nieuw weerdinge, anders krijg ik een hunebed naar mijn harses gekeild![]()