cath schreef: kan ik ook wel eens proberen.

Ik heb zoiets:

Werkt voor mij nog het best

Moderators: koekje, pearlsofpassion
cath schreef: kan ik ook wel eens proberen.
cath schreef: ok, ik heb het gisteren een kwartier uitgelegd en dan gesneden met een broodmes, is wel zwoegen, maar het lukt me wel,ik wil het écht niet langer uit de diepvries, heb er een slecht gevoel bij, ik kan daar toch ook niets aan doen he,Ik heb het getroffen met mijn electrisch mes bij de kringloop, als je dr eentje aanschaft moet je goed in de specificaties kijken of ze bevroren producten aankunnen, zoniet, idd niet aan beginnen.
en het lukt zo, dus ok, had liever gehoord dat een diepvriesmes super werktmijn man had me al gezegd dat ik niet in
zo'n mes moest geloven, maar ik ben nu overtuigd, geen onnodige kosten![]()
cath schreef: ik wou eigenlijk een kenwood kn450 kopen , geschikt voor diepvries maar die is plots uit de handel.Nee dat valt reuze mee vind ik, je hebt ze al voor een euro of 5, uiteraard zijn die wat minder dan de duurdere maar dan kan je wel testen of het je een beetje bevalt en zo ja....dan doet een duurdere het alleen maar beter
kan die hakbijl ook wel proberen, maar zal veel kracht voor nodig zijn denk ik.
cath schreef: ik wou eigenlijk een kenwood kn450 kopen , geschikt voor diepvries maar die is plots uit de handel.Grappig, die had ik laatst besteld bij amazon.de; helaas bleek bij het uitpaken dat de twee helften van de behuizing aan de onderkant niet aansloten, dus ik heb hem nooit kunnen uittesten. Bij de recensies op amazon, en in de gebruiksaanwijzing van de Kenwood, stond wel dat hij niet geschikt is voor stijfbevroren voedsel. Het moet licht bevroren of al enigszins ontdooid zijn. Ik had hem desondanks weleens willen proberen, maar dat ging dus niet.
kan die hakbijl ook wel proberen, maar zal veel kracht voor nodig zijn denk ik.
Senta schreef: T is een Princess, had niet veel verwacht van dat merk maar ik snijd er toch al heel wat maandjes mee naar alle tevredenheid. Type staat er niet op, of is dr afgesleten.Ziet het er zo uit?
Senta schreef: Nee dat is hem niet, zal eens kijken of ik wat meer over dat ding te weten kan komen, is wel al een oudje hoor! Nee snijdt geen grote blokken vlees, alles komt hier met kilo's binnen.Goed, maar ook een stijfbevroren kilo is natuurlijk keihard. Daar zal hij toch doorheen moeten. Zou je een keer een fotootje kunnen plaatsen van de prinses?
Martine-Tom schreef:Mij lukte dat toen niet.
Ik heb zoiets:
Werkt voor mij nog het bestKleine inkeping (5 mm diep) en dan je gewicht in de strijd gooien hihi.
pearlsofpassion schreef: Mij lukte dat toen niet.Recht uit de vriezer lukt mij het ook niet hoor, lijkt me stug dat het iemand wel lukt, zonder grof gereedschap eigenlijk
Ik heb een keertje geprobeerd, recht uit de vriezer. En niet met de hakbijl, niet met het koksmes met punt erin, niet met warm mes enz... Alles geprobeerd en een kwartier verder was ik uitgeput, handen pijn en was de buitenkant van de rol intussen al wak omwille van al mijn proberen (en het warme water op het mes). En onze messen zijn echt wel scherp, daar ligt het niet aan.