Loeka schreef: Die indruk heb ik toch niet. Hoewel als je een kattenmens voorhoudt dat je kat het vogeltje dat hij vangt ook niet eerst kookt, je al een positievere reactie terug krijgtHahah dat bedoel ik!![]()

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Loeka schreef: Die indruk heb ik toch niet. Hoewel als je een kattenmens voorhoudt dat je kat het vogeltje dat hij vangt ook niet eerst kookt, je al een positievere reactie terug krijgtHahah dat bedoel ik!![]()
An schreef: als ikd at zeggen zeggen ze ja maar mijn kat eet dat nie top hoor ??? (niet wanneer jij het ziet denk ik dan....Hahaha ja zulke mensen heb je ook nog ja...)
Anneke V schreef: Ik heb al gemerkt dat er in België niet zoveel te verkrijgen is qua kvv voor katten ???Is ook zo! das absoluut een gat in de markt!
Ik krijg altijd de reactie "In Nederland worden die dingen veel verkocht, maar bij ons verkoopt dit niet..." ???
Toen ik mijn hond overzette op barf, heb ik mijn katten onmiddellijk laten meedoen!!!! Spijtig genoeg zijn zij niet zo overtuigd van barfen als ikke & Pluto![]()
![]()