Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ollie
Loeka schreef: Die indruk heb ik toch niet. Hoewel als je een kattenmens voorhoudt dat je kat het vogeltje dat hij vangt ook niet eerst kookt, je al een positievere reactie terug krijgt ;)
Hahah dat bedoel ik! ;D
Door An
als ikd at zeggen zeggen ze ja maar mijn kat eet dat nie top hoor ??? (niet wanneer jij het ziet denk ik dan.... ;D)
Door Ollie
An schreef: als ikd at zeggen zeggen ze ja maar mijn kat eet dat nie top hoor ??? (niet wanneer jij het ziet denk ik dan.... ;D)
Hahaha ja zulke mensen heb je ook nog ja... ;D
Door SHIVA
Bij ons is ook het tegenover gestelde
Katten mensen geven hun kat wel vis vlees maar de honden krijgen brokken
en als je dan vraagt waarom de kat wel en de hond niet
krijg je als antwoordt " nou ze eten in de natuur toch ook vogels en muisjes"
Ja dat klopt maar de hond dan,die toch ook vlees
Nee, mijn honden hebben nog nooit iets gevangen en opgegeten en dat van het afstammen van de wolf ligt al zo ver achter ons daar weten ze niets meer van af
Nou dan houd ik me mond maar dicht
gr shiva
Door Anneke V
Ik heb al gemerkt dat er in België niet zoveel te verkrijgen is qua kvv voor katten ???
Ik krijg altijd de reactie "In Nederland worden die dingen veel verkocht, maar bij ons verkoopt dit niet..." ???
Toen ik mijn hond overzette op barf, heb ik mijn katten onmiddellijk laten meedoen!!!! Spijtig genoeg zijn zij niet zo overtuigd van barfen als ikke & Pluto ::) ;D
Door An
Anneke V schreef: Ik heb al gemerkt dat er in België niet zoveel te verkrijgen is qua kvv voor katten ???
Ik krijg altijd de reactie "In Nederland worden die dingen veel verkocht, maar bij ons verkoopt dit niet..." ???
Toen ik mijn hond overzette op barf, heb ik mijn katten onmiddellijk laten meedoen!!!! Spijtig genoeg zijn zij niet zo overtuigd van barfen als ikke & Pluto ::) ;D
Is ook zo! das absoluut een gat in de markt!
Door Nelly
Zipper hier draait z'n kopje al weg bij de brokjes; meneer wil vlees! :D Met Mistral is het nog even geduld oefenen, een portie hart lust-ie wel, kip gaat ook nog, maar spiervlees, kopvlees en pens wordt al moeilijker :P
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door