- di 16 dec 2008, 12:10
Ik heb 1x een nestje gehad met 1 van mijn noorse boskatten,helemaal stambomen en ziektes enz wat er bekend was uitgezocht,met hele grote hulp van een bekende noorse boskatfokster,alle onderzoeken enz laten doen,heel zorgvuldig dus!
Het nestje kwam,2 gezonde kittens,(2 overleefden het niet,hadden vruchtwater binnengekregen)na een week 10 op mijn site gezet,
Kwam er een mailtje van blah blah ,lief enz enz,maar hoeveel kost het als ik ze allebei neem?
Niet mag ik even komen kijken ,nee het was het geld, dat was alleen waar naar geinformeerd werd.
We hebben besloten ze zelf te houden toen en de moederpoes en vaderpoes laten castreren en later de 2 kittens ook,het soort mensen die eerst informeren `,wat zijn de kosten voor 2 kittens,nee die krijgen van mij geen kitten,het zijn geen gebruiksvoorwerpen
Kwam afgelopen week nog een vraag over een van de 2 katers die ik heb(gecastreerd,maar staat niet op de site)van iemand die de noorse boskat poes wilde laten dekken ,hoe lang ben ik de poes dan kwijt en wat kost het,,niet was is de stamboom en doe je ook buitendekkingen,wat voor onderzoeken laat je doen ,heel onzorgvuldig vind ik.
Maar het is erg leuk een nestje,dat wel weer,snap je dus wel en oordeel ook niet,zou ook niet kunnen :-)