Moderator: Charlie Angel
Spikkelneus schreef: ↑di 12 feb 2019, 11:00 Ik blijf het een leuke hobby vinden - eten klaarmaken.Hee die had ik nog niet gezien , wat leuk gedaan !
collagehondenvoer.jpg
Spikkelneus schreef: ↑di 03 dec 2019, 08:44 Elk jaar trap ik er weer in, de fazant-kuil....Ga ik dat ook meer eens proberen met sardientjes. Tis inderdaad zonde om alles weg te moeten gooien dus dan maar beter even wat meer moeite.
Niet te vreten vinden ze dat. Dus de eerste kilo is helemaal in Dali verdwenen (tenminste nog 1 kliko hier, dat scheelt). En de tweede kilo heb ik gemalen en gemengd met pens en bliksardientjes. (hier geserveerd met kipdijvlees en gemalen haas). En dan eten ze het wel. Het is even wat extra werk, maar beter dan fazant weggooien....
IMG_4963.JPG
smulpaap schreef: ↑zo 01 feb 2015, 20:09 Hier een voorbeeld van een maaltijd voor een klein hondje ( mijn hondje is 7 kg )Topic Maar weer eens omhoog schoppen
Dit zijn de z.g fazant drumsticks . Geschikt voor honden die alle beginners vleesbotten al hebben gegeten en de beginners vleesbotten ook al goed verteren .
Fazant heeft wel een specifieke smaak . Sommige honden gruwelen ervan , anderen vinden het heerlijk .
Bij deze maaltijd krijgt mijn kleintje nog orgaanmix en groentemix . Maar dat is op deze foto niet te zien