Hier kun je artikelen/informatie over BARF en/of versvlees posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie!

Moderator: Charlie Angel

Door Lizzy
Wat heb je dat super leuk gedaan zeg! Echt een geweldige foto :smitten: . En wel vet reclame voor het zelf samenstellen van hondenvoeding!
Door Spikkelneus
Elk jaar trap ik er weer in, de fazant-kuil....
Niet te vreten vinden ze dat. Dus de eerste kilo is helemaal in Dali verdwenen (tenminste nog 1 kliko hier, dat scheelt). En de tweede kilo heb ik gemalen en gemengd met pens en bliksardientjes. (hier geserveerd met kipdijvlees en gemalen haas). En dan eten ze het wel. Het is even wat extra werk, maar beter dan fazant weggooien....
IMG_4963.JPG
IMG_4963.JPG (2.53 MiB) 20352 keer bekeken
Door Rikvdw60
Spikkelneus schreef: di 03 dec 2019, 08:44 Elk jaar trap ik er weer in, de fazant-kuil....
Niet te vreten vinden ze dat. Dus de eerste kilo is helemaal in Dali verdwenen (tenminste nog 1 kliko hier, dat scheelt). En de tweede kilo heb ik gemalen en gemengd met pens en bliksardientjes. (hier geserveerd met kipdijvlees en gemalen haas). En dan eten ze het wel. Het is even wat extra werk, maar beter dan fazant weggooien....
IMG_4963.JPG
Ga ik dat ook meer eens proberen met sardientjes. Tis inderdaad zonde om alles weg te moeten gooien dus dan maar beter even wat meer moeite.
Door smulpaap
Hier een kalkoendij . Ik snijd het vlees er af en geef het dus als Spiervlees
Ik ben geen fan van de botten van kalkoen , en voer dus dus niet . Het karkas staat er bv om bekend , dat is vlijmscherp .
Maar ook deze dij is kei en keihard
Daar kom je dus niet doorheen .misschien leuk voor de hond om het vlees er even vanaf te knabbelen . Maar dit valt wat mij betreft onder de categorie dragende delen ook al is dit gevogelte
Bijlagen
20200229_150049.jpg
20200229_150049.jpg (3.85 MiB) 15437 keer bekeken
 Terug naar “Bibliotheek BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door