Lizzy schreef:Zijn er mensen die hier bij Labstuff besteld hebben? Zo ja, ik weet niet maar ik vrees dat je dan pech hebt..... Ik heb op 9 februari besteld en niks binnen gekregen. Op mijn email reageren ze ook niet meer. Ik heb ze nu maar een email gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren, of ze het geld terug kunnen storten. Het zou mij benieuwen. Toch heel erg vervelend als ik 27 euro kwijt zou zijnhun doen eens in de zoveel tijd een bestelling naar buiten en zijn niet super bereikbaar, ik weet niet of al je bestellingen op vooraad waren? ze hebben een beetje een arrogante manier van werken en soms duurt het wel een tijdje maar heb nooit meegemaakt dat het er niet kwam. dit heeft een beetje te maken met het feit dat het voor particulieren wat moeilijk te bestellen is en via zo'n bedrijf moeten ze een soort loophole creeëren. als je alleen disposables hebt besteld vind ik het wat lang maar over het algemeen kan het tot 2 maanden duren vaak. Gezien het bestellen nu gesloten is ivm drukte betekent dat ze bij alle bedrijven waar ze het vandaan halen aan het bestellen zijn (en van die bedrijven is hun levertijd afhankelijk).
vraag: Ik hoor niets meer van mijn bestelling, wat is de status?
Antwoord: U heeft bij bestellen een bevestigingsmail gehad. In de meeste gevallen is een of meerdere door u bestelde artikelen op dit moment nog in bestelling bij de leverancier. Let op dat er levertijden zijn voor diverse artikelen, wij hebben leveranciers in diverse landen die allen verchillende levertijden hebben. Wij geven GEEN statusupdates, dat zou de bestellingen alleen maar vertragen.
http://www.labstuff.nl/contents/nl/privacy.html