Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Lizzy schreef:Zijn er mensen die hier bij Labstuff besteld hebben? Zo ja, ik weet niet maar ik vrees dat je dan pech hebt..... Ik heb op 9 februari besteld en niks binnen gekregen. Op mijn email reageren ze ook niet meer. Ik heb ze nu maar een email gestuurd dat ik de bestelling wil annuleren, of ze het geld terug kunnen storten. Het zou mij benieuwen. Toch heel erg vervelend als ik 27 euro kwijt zou zijn :-X
hun doen eens in de zoveel tijd een bestelling naar buiten en zijn niet super bereikbaar, ik weet niet of al je bestellingen op vooraad waren? ze hebben een beetje een arrogante manier van werken en soms duurt het wel een tijdje maar heb nooit meegemaakt dat het er niet kwam. dit heeft een beetje te maken met het feit dat het voor particulieren wat moeilijk te bestellen is en via zo'n bedrijf moeten ze een soort loophole creeëren. als je alleen disposables hebt besteld vind ik het wat lang maar over het algemeen kan het tot 2 maanden duren vaak. Gezien het bestellen nu gesloten is ivm drukte betekent dat ze bij alle bedrijven waar ze het vandaan halen aan het bestellen zijn (en van die bedrijven is hun levertijd afhankelijk).

vraag: Ik hoor niets meer van mijn bestelling, wat is de status?
Antwoord: U heeft bij bestellen een bevestigingsmail gehad. In de meeste gevallen is een of meerdere door u bestelde artikelen op dit moment nog in bestelling bij de leverancier. Let op dat er levertijden zijn voor diverse artikelen, wij hebben leveranciers in diverse landen die allen verchillende levertijden hebben. Wij geven GEEN statusupdates, dat zou de bestellingen alleen maar vertragen.

http://www.labstuff.nl/contents/nl/privacy.html
Mjah.... Maar ik heb 9 februari besteld! Dat vind ik persoonlijk absurd lang :-\ . Nou ja, ik heb er een email achteraan gestuurd dat ik nog wel even wacht gezien jouw ervaring dat de bestelling vrijwel altijd toch wordt geleverd (niet met jou naam erbij natuurlijk). Ik heb niet van die idiote dingen besteld. Object en dekglaasjes en horlogeglas... Hoe moeilijk kan het zijn?
Lizzy schreef:Mjah.... Maar ik heb 9 februari besteld! Dat vind ik persoonlijk absurd lang :-\ . Nou ja, ik heb er een email achteraan gestuurd dat ik nog wel even wacht gezien jouw ervaring dat de bestelling vrijwel altijd toch wordt geleverd (niet met jou naam erbij natuurlijk). Ik heb niet van die idiote dingen besteld. Object en dekglaasjes en horlogeglas... Hoe moeilijk kan het zijn?
hmm, ik wacht meestal 2,5 maand per bestelling voor dingen waar ik als ik het direct bij de leverancier koop ongeveer 2 maanden op wacht maar normaal dan 5x verzendkosten over betaal.
ik weet niet wat je allemaal besteld hebt maar labgoederen zijn vaak wat moeilijker te maken of aan te komen. had het maar een bol.com service vandaag voor 23.00 besteld, morgen in huis!!! (wat niet goed zou zijn want dan zou ik zoveel kleine spulletjes kopen zonder erbij na te denken dat ik echt niet meer in mijn huis pas ;))
Syrae schreef:er is een meneer die via Marktplaats voor hele leuke prijsjes kleine hoeveelheden glaasjes etc. Verkoopt, maar ik weet niet of ik hem hier mag noemen.

Ik heb via hem ook een kleine hoeveelheid pasteurspipetten en reageerbuisjes geregeld (iets van 40 van beiden) maar weet niet of hij die nog heeft.
Er staan in dit topic al zoveel links naar MP dat deze er vast ook wel bij mag ;)
TomsBorders schreef:iemand toevallig een hele zalmkop die ik kan overnemen? heb niet genoeg vriezer ruimte om een hele vis bestelling te doen en misschien dat iemand van jullie nog wat heeft, prijs maakt me niet zo uit.
Zeer waarschijnlijk ga ik morgen naar Geus. Die heeft ze per 2 liggen. Kun je daar wat mee?
Kan er helaas niet 1 overnemen. Beetje groot voor Scott :)
pluk schreef:Zeer waarschijnlijk ga ik morgen naar Geus. Die heeft ze per 2 liggen. Kun je daar wat mee?
Kan er helaas niet 1 overnemen. Beetje groot voor Scott :)
ja 2 is prima hoor, haal ze meestal ook bij geus maar gaat me de komende weken net niet lukken qua tijd op zaterdag en kom niet aan de woensdag bestellingen boven de 25 euro.
als je dat kan mee nemen ben ik erg dankbaar :)!
Het was leuk jullie te ontmoeten.. super gezellig, de geur viel mee, de locatie was super...
En Tom, enorm bedankt voor de leerzame en geslaagde middag.
Zomaar belangeloos dit willen doen, de tijd die je er in gestoken hebt en alle spulletjes e.d. Was geweldig!!!

Ook leuk om te weten: Rico ( en de rest ook) leken vrij van wormeitjes :D

Groetjes Jessica :)
Lizzy schreef:Mjah.... Maar ik heb 9 februari besteld! Dat vind ik persoonlijk absurd lang :-\ . Nou ja, ik heb er een email achteraan gestuurd dat ik nog wel even wacht gezien jouw ervaring dat de bestelling vrijwel altijd toch wordt geleverd (niet met jou naam erbij natuurlijk). Ik heb niet van die idiote dingen besteld. Object en dekglaasjes en horlogeglas... Hoe moeilijk kan het zijn?
Ow..ja..ik heb er ook eens wat besteld. Het komt wel maar kan inderdaad errug lang duren. Besteld op 17 november en levering 3 februari.... er ontbrak 1 onderdeeltje van de bestelling...
Rico schreef:Het was leuk jullie te ontmoeten.. super gezellig, de geur viel mee, de locatie was super...
En Tom, enorm bedankt voor de leerzame en geslaagde middag.
Zomaar belangeloos dit willen doen, de tijd die je er in gestoken hebt en alle spulletjes e.d. Was geweldig!!!

Ook leuk om te weten: Rico ( en de rest ook) leken vrij van wormeitjes :D

Groetjes Jessica :)
Dankjewel Jessica! :)
Hopelijk was het voor iedereen voldoende leerzaam en heb ik wat onzekerheden weg kunnen halen. Ik hoop ook dat ik iedereen voldoende heb kunnen helpen want het is een volle bak natuurlijk. Na al dat gepraat was ik lekker moe, maar Kaya ook gelukkig (en zo zien jullie, echte werklijn borders zijn gewoon relaxt over t algemeen, tenzij we gaan werken ;) ;)).
Jullie ook bedankt voor de aandacht en de toewijding voor jullie honden door dit te ondernemen, ook bedankt voor alle snackjes en andere presentjes.
hopelijk is iedereen veilig thuis gekomen ook want voor velen was de reis langer dan voor mij (ik hoop dat het het waard was).

Ik hoop voor eind april nog een uitgebreidere handleiding te hebben en deze zal ik aan iedereen van wie ik het mailadres heb, doorsturen.
Nogmaals bedankt, Tom.
Ik heb goed gekeken en begrijp hoe alles klaar gemaakt moet worden, maar nu nog eventuele besmettingen opmerken.
Eens nadenken hoe ik de informatie in kleur krijg uitgeprint, dat lijkt me handiger, dan kan ik vergelijken.
Daar wordt wel een oplossing voor gevonden.
Manlief was blij om zijn zieke broer te kunnen bezoeken, het was een goede dag voor ons.

Tom bedankt voor alle informatie en Thalia bedankt voor het regelen enz.

Hanny
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door