Maar wel bedankt voor de informatie!!!
Moderator: Lizzy
ellenned schreef: Ik kom ook met mijn 2 rode monsters, klopt het dat ik in dit topic mij kan aanmelden of komt daar nog een aparte lijst voor?Deze lijst wordt er sowieso naast gehouden, ik weet nog niet of ik een nieuw topic maak of dat Marjan dat doet, zie het eerste bericht
Nynke F schreef: Deze lijst wordt er sowieso naast gehouden, ik weet nog niet of ik een nieuw topic maak of dat Marjan dat doet, zie het eerste bericht![]()
**Marjolijn** schreef: hee is dat niet vita?Nee, deze heeft een heel zwart masker, dat heeft Vita niet![]()
Ilsuuuh schreef: Als ik kan dan (zal ff overleggen) dan wil ik ook komen!!okido
Met 2 honden!!![]()
judith1967 schreef: dus bij 1 titerbehandeling kan ze gelijk zien of zijn antistoffen te laag zijn voor alles dus de lepto,rabies,parvo en de coctkail?
Of moet je titeren voor elk apart?
En mocht de antistof van bijv.enkel de lepto te laag zijn dan kost het titeren je 30 euro + dan nog eens 12 euro voor de lepto enting?
Begrijp ik het zo goed?![]()
Nynke F schreef: Nee, dat klopt helemaal![]()
Hitam schreef: de titerbepalingen voor hondenziekte, parvo en HCC die ik met een sneltest doe.Dit zijn de titerbepalingen die Tannetje doet, dus Lepto inderdaad niet, voor zover ik het begrijp
zurca schreef: Ik dacht dat er voor Lepto geen titerbepaling mogelijk is?!Dat klopt, maar de vraag van Judith over haar berekening klopt wel, alleen noemde ze een ziekte waar niet op getiterd wordt
Nynke F schreef: Dit zijn de titerbepalingen die Tannetje doet, dus Lepto inderdaad niet, voor zover ik het begrijpOke dus Lepto niet,dus dan is het zowiezo wel verstandig om Dorian dan de lepto enting te geven(ivm met het mooie weer en de sloten waar die regelmatig in rond baggert??)![]()
ik pak even mijn entboekjes erbij.....
Inderdaad wordt er getiterd op HCC (leverziekte), Parvo en Hondeziekte.
Dat klopt, maar de vraag van Judith over haar berekening klopt wel, alleen noemde ze een ziekte waar niet op getiterd wordt
Snap je hem nog ??