Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Nynke
ellenned schreef: Ik kom ook met mijn 2 rode monsters, klopt het dat ik in dit topic mij kan aanmelden of komt daar nog een aparte lijst voor?
Deze lijst wordt er sowieso naast gehouden, ik weet nog niet of ik een nieuw topic maak of dat Marjan dat doet, zie het eerste bericht ;)
Door ellenned
Nynke F schreef: Deze lijst wordt er sowieso naast gehouden, ik weet nog niet of ik een nieuw topic maak of dat Marjan dat doet, zie het eerste bericht ;)

Hmmm idd heel bijdehand van me :-[ Ik zal het in de gaten houden.
Door Nynke
**Marjolijn** schreef: hee is dat niet vita? :)
Nee, deze heeft een heel zwart masker, dat heeft Vita niet :) :) daarbij gok ik dat dit een reu is, hoewel ik niet weet waarom, ik zie niks hangen onder zijn/haar buik, maar hij/zij heeft een beetje een wam :biggrin2: :biggrin2:
Door zurca
judith1967 schreef: dus bij 1 titerbehandeling kan ze gelijk zien of zijn antistoffen te laag zijn voor alles dus de lepto,rabies,parvo en de coctkail?

Of moet je titeren voor elk apart?

En mocht de antistof van bijv.enkel de lepto te laag zijn dan kost het titeren je 30 euro + dan nog eens 12 euro voor de lepto enting?

Begrijp ik het zo goed? :-[
Nynke F schreef: Nee, dat klopt helemaal :)

Ik dacht dat er voor Lepto geen titerbepaling mogelijk is?!
Door Nynke
Hitam schreef: de titerbepalingen voor hondenziekte, parvo en HCC die ik met een sneltest doe.
Dit zijn de titerbepalingen die Tannetje doet, dus Lepto inderdaad niet, voor zover ik het begrijp :) :) ik pak even mijn entboekjes erbij.....

Inderdaad wordt er getiterd op HCC (leverziekte), Parvo en Hondeziekte.
zurca schreef: Ik dacht dat er voor Lepto geen titerbepaling mogelijk is?!
Dat klopt, maar de vraag van Judith over haar berekening klopt wel, alleen noemde ze een ziekte waar niet op getiterd wordt ;)
Snap je hem nog ??
Door Nynke
Er komt een nieuw topic met de planning, ik zal iedereen die in dit topic gereageerd heeft een peebeetje sturen :) :)

Ik ben van 14 t/m 26 mei op vakantie en weet niet of ik daar kan internetten, dus als je pas in die periode reageert zal ik daar misschien pas vlak voor het gebeuren zelf op kunnen reageren :-\ :-\
Door judith1967
Nynke F schreef: Dit zijn de titerbepalingen die Tannetje doet, dus Lepto inderdaad niet, voor zover ik het begrijp :) :) ik pak even mijn entboekjes erbij.....

Inderdaad wordt er getiterd op HCC (leverziekte), Parvo en Hondeziekte.
Dat klopt, maar de vraag van Judith over haar berekening klopt wel, alleen noemde ze een ziekte waar niet op getiterd wordt ;)
Snap je hem nog ??
Oke dus Lepto niet,dus dan is het zowiezo wel verstandig om Dorian dan de lepto enting te geven(ivm met het mooie weer en de sloten waar die regelmatig in rond baggert??)

en dan titeren enkel voor deze 3 bovengenoemde?

Nou ik heb je net een pb teruggestuurd,Nynke,ik laat je het weten of ik kan die zaterdag,heb het rooster nog niet.

ik snap er nog steeds niet veel van hoor van die entingen,normaliter ging ik gewoon naar de d.a als ik weer een kaartje in de bus kreeg. :-Deze 3 bovenstaande ziekete vormen samen dan die cocktail die hij dan 1 x per jaar krijg?[
Laatst gewijzigd door judith1967 op wo 20 apr 2011, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door