rupa schreef: ik mijn mail staat toch echt duidelijk dit.Maar als je dan ongevraagd wat anders gaat geven, torpedeer je het onderzoek. Zij kijken namelijk naar het effect van de wormmiddelen die zij sturen. Zij houden dus bij "Hond A heeft wormmiddel B gekregen en - 3 maanden later - blijkt dat middel zo en zo effectief". Je kunt er dus niet zelf zomaar besluiten een ander middel in te stoppen. En doe dat ook alsjeblieft niet, want dan zijn de uitkomsten onzuiver en daar heeft echt niemand wat aan.
" U hoeft alleen maar te ontwormen als er in het onderzoek wormeitjes gevonden worden, u krijgt het product dan van ons."
en mocht het voorkomen dat mijn hond eitjes heeft ga ik toch echt eerst wel even vragen op barf plaats of het product wat hun toesturen wel oke is
( al is het gratis ik geef echt niet zo maar iets aan mijn hond ).
En ze schrijven dus :
"U dient alleen maar te ontwormen als er in het onderzoek wormeitjes gevonden worden en indien anders na overleg met het onderzoeksteam (bijvoorbeeld voor bezoek aan het buitenland e.d.). Wanneer uit ons onderzoek blijkt dat u uw hond moet ontwormen dan krijgt u het product van ons. Sommige anti-vlooien-/anti-tekenproducten hebben ook een ontwormende werking, dit kan de resultaten van dit onderzoek beïnvloeden. Vraag dit aan uw dierenarts of aan ons via de mail, dan denken wij met u mee over de mogelijkheden voor alternatieve producten".
Dat zijn redenen om een ander wormmiddel te kiezen. En dus in overleg met hen.