Moderator: Lizzy
Nathascha schreef: Ik ben nog steeds bezig om hemel en aarde te bewegen.... ik kan je zeggen ... tis niet makkelijk.Getverderrie meis, wat een tegenslag !!! Ik hoop dat het goed komt !!!
Mijn man is bereid om te komen ri Rotterdam. Ik kan nl geen vrij krijgen, want mijn lieftallige collega die 3 weken op vakantie is geweest, heeft zich nu ook ziek gemeldmijn laatste hoop en redding dus...
Nu nog oppas aan regelen voor de pups. Normaal is dat niet moeilijk. Maar 2 juni zijn ze opeens jarig, weg, op vakantie, aant werk etc. etc. Wat een gedoe. Ik hou jullie op de hoogte!
Nynkebedankt voor al het werk dat je er toch ook voor doet om het een ieder naart zin te maken
![]()
margreet schreef: Wat tik ik in op mijn tom tom?Doe maar de Molgerdijk. Als je die inrijd vanaf de IJsselmondse Randweg, zie je aan je rechterhand een groot grasveld waaraan je kunt zien dat er bebouwing heeft gestaan en ook weer nieuwe gebouwen komen. Als je voor dat grote veld staat en naar het veld kijkt, zie je rechts achteraan een klein gebouwtje tussen de bomen, daar is het
Nynke schreef: Getverderrie meis, wat een tegenslag !!! Ik hoop dat het goed komt !!!Voldoet Wendeldijk niet, zoals in de starttopic genoemd? Mijn navigatie is al vijf jaar oud. Ik wil graag wel je mobiele nr Nynke, je krijgt pb.![]()
Doe maar de Molgerdijk. Als je die inrijd vanaf de IJsselmondse Randweg, zie je aan je rechterhand een groot grasveld waaraan je kunt zien dat er bebouwing heeft gestaan en ook weer nieuwe gebouwen komen. Als je voor dat grote veld staat en naar het veld kijkt, zie je rechts achteraan een klein gebouwtje tussen de bomen, daar is het![]()
![]()
Voor de mensen die mijn mobiel nr willen; stuur me even een peebeetje, dan krijg je het![]()
WillyP schreef: Voldoet Wendeldijk niet, zoals in de starttopic genoemd? Mijn navigatie is al vijf jaar oud. Ik wil graag wel je mobiele nr Nynke, je krijgt pb.De Wendeldijk als straatnaam bestaat niet meer, omdat die straat er niet meer ligt. Maar misschien pakt je tomtom hem nog wel, dat weet ik niet. Je hebt een pb terug
miik schreef: Misschien een hele rare vraag...Ik vraag me ook wel af inderdaad hoe dat gaat
Ik zie een hele strakke planning, moet er niet een koffie pauze voor Tannetje ingepland worden ?![]()
eelke schreef: Oh ja, en nog een vraag...krijg je een papiertje mee als de titer goed is? Als bewijsje zeg maar?Wordt in het entingsboekje bijgeschreven..
eelke schreef: Oh ja, en nog een vraag...krijg je een papiertje mee als de titer goed is? Als bewijsje zeg maar?Daarom moet je ook je entingboekje(s) meenemen, heel belangrijk !!!!