Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Ik ben nog steeds bezig om hemel en aarde te bewegen.... ik kan je zeggen ... tis niet makkelijk.

Mijn man is bereid om te komen ri Rotterdam. Ik kan nl geen vrij krijgen, want mijn lieftallige collega die 3 weken op vakantie is geweest, heeft zich nu ook ziek gemeld  >:( mijn laatste hoop en redding dus...
Nu nog oppas aan regelen voor de pups. Normaal is dat niet moeilijk. Maar 2 juni zijn ze opeens jarig, weg, op vakantie, aant werk etc. etc. Wat een gedoe. Ik hou jullie op de hoogte!

Nynke  :-* bedankt voor al het werk dat je er toch ook voor doet om het een ieder naart zin te maken  :-*
Nathascha schreef: Ik ben nog steeds bezig om hemel en aarde te bewegen.... ik kan je zeggen ... tis niet makkelijk.

Mijn man is bereid om te komen ri Rotterdam. Ik kan nl geen vrij krijgen, want mijn lieftallige collega die 3 weken op vakantie is geweest, heeft zich nu ook ziek gemeld >:( mijn laatste hoop en redding dus...
Nu nog oppas aan regelen voor de pups. Normaal is dat niet moeilijk. Maar 2 juni zijn ze opeens jarig, weg, op vakantie, aant werk etc. etc. Wat een gedoe. Ik hou jullie op de hoogte!

Nynke :-* bedankt voor al het werk dat je er toch ook voor doet om het een ieder naart zin te maken :-*
Getverderrie meis, wat een tegenslag !!! Ik hoop dat het goed komt !!! :-* :-*

margreet schreef: Wat tik ik in op mijn tom tom?
Doe maar de Molgerdijk. Als je die inrijd vanaf de IJsselmondse Randweg, zie je aan je rechterhand een groot grasveld waaraan je kunt zien dat er bebouwing heeft gestaan en ook weer nieuwe gebouwen komen. Als je voor dat grote veld staat en naar het veld kijkt, zie je rechts achteraan een klein gebouwtje tussen de bomen, daar is het :) :)

Voor de mensen die mijn mobiel nr willen; stuur me even een peebeetje, dan krijg je het :)
Laatst gewijzigd door Nynke op do 31 mei 2012, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Nynke schreef: Getverderrie meis, wat een tegenslag !!! Ik hoop dat het goed komt !!! :-* :-*

Doe maar de Molgerdijk. Als je die inrijd vanaf de IJsselmondse Randweg, zie je aan je rechterhand een groot grasveld waaraan je kunt zien dat er bebouwing heeft gestaan en ook weer nieuwe gebouwen komen. Als je voor dat grote veld staat en naar het veld kijkt, zie je rechts achteraan een klein gebouwtje tussen de bomen, daar is het :) :)

Voor de mensen die mijn mobiel nr willen; stuur me even een peebeetje, dan krijg je het :)
Voldoet Wendeldijk niet, zoals in de starttopic genoemd? Mijn navigatie is al vijf jaar oud. Ik wil graag wel je mobiele nr Nynke, je krijgt pb.
WillyP schreef: Voldoet Wendeldijk niet, zoals in de starttopic genoemd? Mijn navigatie is al vijf jaar oud. Ik wil graag wel je mobiele nr Nynke, je krijgt pb.
De Wendeldijk als straatnaam bestaat niet meer, omdat die straat er niet meer ligt. Maar misschien pakt je tomtom hem nog wel, dat weet ik niet. Je hebt een pb terug :)
miik schreef: Misschien een hele rare vraag...
Ik zie een hele strakke planning, moet er niet een koffie pauze voor Tannetje ingepland worden ? :-*
Ik vraag me ook wel af inderdaad hoe dat gaat :) koffie pauze lijkt me sowieso terecht! Is daar ook koffie, of moeten we wat meenemen? Wordt er een zaaltje gehuurd ofzo?
En, in die 5 min per hond...krijg je in die 5 min ook gelijk uitslag, of hoe werkt dat eigenlijk?
Waar wordt er een kaal plekje gemaakt?

Ben erg benieuwd hoe mijn bakbeesten zich gaan gedragen... :-[
eelke schreef: Oh ja, en nog een vraag...krijg je een papiertje mee als de titer goed is? Als bewijsje zeg maar?
Wordt in het entingsboekje bijgeschreven..

Of Tannetje een koffiebreak kan nemen... natuurlijk niet, ze komt om te werken hoor, het is een flinke groep, dus niets koffie of thee !!!
Geintje, er is voldoende tijd voor een bakkie voor iedereen, want er wordt bloed afgenomen, wat ongeveer 20 min moet staan om een goed beeld te krijgen welke "stippen" er doorkleuren, naar aanleiding daavan geeft Tannetje het advies of er geent moet worden..
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door