Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door eberhardje
dierenarts Eric Vanden Eynde.... ik zou graag een lezing van hem bijwonen...
Door meesmerel1
doordat ik het stuk van Naomi las ben ik op deze site gekomen en gaan nadenken over diervoer, dus je hebt in elk geval een iemand overtuigd :) Ik doe het nu nog met kant-en-klaar vers want in een appartement zonder balkon is het niet echt een goed idee om hele vis e.d. te voeren...

Ik ben op een msn-forum ook mensen aan het overtuigen en het schijnt dat een dierenpension hierdoor overgaat op DUCK! Lijkt me top!
Door Loeka
Sonja schreef:

Dat was volgens mij een uitspraak van de dierenarts Eric Vanden Eynde. Die had het tijdens een lezing die door een aantal barfplaatsleden is bijgewoond over het feit dat honden geen brokkivoren of krokettivoren zijn. ;D
Geweldig! Geeft hij nog mee lezingen?
Door eberhardje
Ik ben op een msn-forum ook mensen aan het overtuigen

go for it girl!! :D :D :D :D
Door meesmerel1
8)

Mensen vragen dan vaak van die domme dingen zoals of je je hond dus maar achter levende konijnen moet laten gaan en of je ze ook maar laat kreperen als ze ziek zijn (is de natuur...)...
Door eberhardje
tja... die mensen heb je er ook bij ???
maar gelukkig laat jij je niet zo gauw uit het veld slaan ;D ;D ;D
Door geer
Och...sommige mensen :-X :-X :-X Krijg jij daar nou geen jeukende tenen van?? Kon het niet laten om wat neer te zetten :)
Door tieneke
geer schreef: Och...sommige mensen :-X :-X :-X Krijg jij daar nou geen jeukende tenen van?? Kon het niet laten om wat neer te zetten :)
Jeukende tenen ???handen!! ;D
Door Janet
meesmerel1 schreef: 8) Mensen vragen dan vaak van die domme dingen zoals of je je hond dus maar achter levende konijnen moet laten gaan en of je ze ook maar laat kreperen als ze ziek zijn (is de natuur...)...
Vragen stellen is niet dom :-\. Niet zelf nadenken, dat is pas dom, zeker als je allerlei nuttige informatie aangereikt krijgt.
Door Sonja
roger schreef: <<Dat was volgens mij een uitspraak van de dierenarts Eric Vanden Eynde<<

Just Sonja, en gefeliciteerd Naomi.

gr.
Roger
Ja, ik had een beetje snothoofd toen, maar deze uitspraak was ergens wel blijven hangen.
Over snot gesproken: Is de griep inmiddels bezworen?

Sonja
Door hiram
eberhardje schreef:
3. Dieetmaaltijden (Hills Proplan, Eukanuba vetrinary diets, Royal Canin) zijn ontwikkeld om bepaalde problemen bij je hond/kat tegen te gaan zoals overgewicht, schurft, haaruitval, nierstenen, extra vitaminen na een operatie.
Het is dus absolute onzin dat dit commercieel opgeblazn is, het is wetenschappelijk erkend.
wetenschappelijk erkend? je bedoelt er is geld mee te verdienen...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door