Moderator: Lizzy
Sonja schreef:Geweldig! Geeft hij nog mee lezingen?
Dat was volgens mij een uitspraak van de dierenarts Eric Vanden Eynde. Die had het tijdens een lezing die door een aantal barfplaatsleden is bijgewoond over het feit dat honden geen brokkivoren of krokettivoren zijn.![]()
geer schreef: Och...sommige mensenJeukende tenen ???handen!!![]()
![]()
Krijg jij daar nou geen jeukende tenen van?? Kon het niet laten om wat neer te zetten
![]()
meesmerel1 schreef: 8) Mensen vragen dan vaak van die domme dingen zoals of je je hond dus maar achter levende konijnen moet laten gaan en of je ze ook maar laat kreperen als ze ziek zijn (is de natuur...)...Vragen stellen is niet dom
roger schreef: <<Dat was volgens mij een uitspraak van de dierenarts Eric Vanden Eynde<<Ja, ik had een beetje snothoofd toen, maar deze uitspraak was ergens wel blijven hangen.
Just Sonja, en gefeliciteerd Naomi.
gr.
Roger
eberhardje schreef:wetenschappelijk erkend? je bedoelt er is geld mee te verdienen...
3. Dieetmaaltijden (Hills Proplan, Eukanuba vetrinary diets, Royal Canin) zijn ontwikkeld om bepaalde problemen bij je hond/kat tegen te gaan zoals overgewicht, schurft, haaruitval, nierstenen, extra vitaminen na een operatie.
Het is dus absolute onzin dat dit commercieel opgeblazn is, het is wetenschappelijk erkend.
jorisdriepinter schreef: kijk eens op showlijntjes van http://www.absoluteoriginals.org; zo'n leuk mens is naomi niet hoorOh, ik vind haar showlijntjes juist enig![]()