Hautesse schreef: Ik ben net terug van het werk..en ik rook al iets vies..ja hoor ze heeft alles onder gescheten...zelf lag ze in elkaar gedoken op de bank..echt zielig ik heb echt medelij met haar...net met haar uitgeweest maar ze was gewoon leeg maar toch proberen te poepen..ik denk dat ik haar gewoon op brokken ga houden want ze is zichzelf niet meer en ik vindt dit gewoon zielig op haar leeftijdKan het me hartstikke goed voorstellen, ik zou dat beestje ook niet 'pesten'.
Maar ik ga het wel proberen vol te houden met Kalligino hij vindt het allemaal lekker maar ook onwerkelijk iedere keer als hij vlees krijgt is hij zo voorzichtig maar zo lief!
Lieke![]()
En als Kalligino het wél heel lekker vindt....nou dat is toch gewoon fijn voor dat beestje.
Roefus deed ook héél voorzichtig en was verbaasd over al die 'botten'......maar vond het wél heel apart en lekker.
Nu hij een aantal weken 'gewend' is....staat hij te kijken en zijn bek te likken, als ik met 'de maaltijd' bezig ben.
Ik denk dat als ik jou was, dat ik Hautesse niet zou plagen.
Misschien af en toe wat erbij als lekker 'hapje'...en het beste waarschijnlijk om het dan even te koken.
Kan best dat ze het dan toch nog lekker gaat vinden en dat je steeds iets meer van 'de brokken' af kunt stappen.
In ieder geval: ik hoop dat ze snel weer beter wordt !