Er waren ook nog twee mensen van wie ik niet wist dat het dierenartsen waren. Die zaten te klapperen met hun oren (daaraan kon je ze herkennen

Moderator: Lizzy
Hitam schreef:volgens mij hebben daar wel meer da's last van, maarre is wel knap he dat klapperen met hun oren
Er waren ook nog twee mensen van wie ik niet wist dat het dierenartsen waren. Die zaten te klapperen met hun oren (daaraan kon je ze herkennen). Waren volstrekt onbekend met rauw voeren.
Erna schreef: De meeste lezingen zijn nu geweest toch? Mogen we er nu wel over praten?Haha, tuurlijk mag je erover praten, dan lezen diegenen die naar Antwerpen of den Ilp gaan het maar niet.
geer schreef: Haha, tuurlijk mag je erover praten, dan lezen diegenen die naar Antwerpen of den Ilp gaan het maar niet.hahaha Inderdaad was het niet zo heel erg verschillend met wat hij schrijft en was het voor degene die zijn boek hebben gelezen ook niet echt een openbaring. Het was leuk om hem te zien spreken maar het meeste van wat hij vertelde was bekend.
En waarom zouden ze het eigenlijk niet lezen, het verhaal zoals hij het vertelt verschilt nu eenmaal niet zoveel van wat hij schrijft, 't is niet dat hij met een compleet nieuwe mystieke en geheime theorie kwam![]()
Erna schreef: hahaha Inderdaad was het niet zo heel erg verschillend met wat hij schrijft en was het voor degene die zijn boek hebben gelezen ook niet echt een openbaring. Het was leuk om hem te zien spreken maar het meeste van wat hij vertelde was bekend.Dat bedoel ik...voor sommigen was het alsof ze naar een bekende band gingen kijken. Je kent de liedjes al, vindt sommige liedjes kut en andere geweldig, maar 't is toch leuk om de band een keertje live te zien spelen
Kruimel schreef: Nou, hij gaat bij mij onder de favoriete bands hoor! En ik vind bijna alle liedjes superNeh, bij mij niet. Ik vond hem erg bevlogen maar hij sloeg bij teveel feitjes de plank net ff mis in mijn ogen.![]()
![]()
Hitam schreef: Ik zit ook even bij te komen. De arme man heeft wel een barstensvol programma! Hij moet nog door. Maar volgens mij vind hij dat niet erg.Hee! Kwamen die van de faculteit? En was er ook een jonge vrouw met kort haar bij die Caveliertjes fokt?
Er waren ook nog twee mensen van wie ik niet wist dat het dierenartsen waren. Die zaten te klapperen met hun oren (daaraan kon je ze herkennen). Waren volstrekt onbekend met rauw voeren.
Lizzy schreef: Oh, ik wil nog wel wat anders kwijt: ik wil graag de mensen bedanken die deze lezing georganiseerd hebben. Het was perfect georganiseerd. De broodjes en hapjes waren heerlijk, de drankjes waren idem dito, de organisatie zat gewoon strak in mekaar en de locatie was prachtig en uniek!!Fijn dat je het leuk vond!
![]()
Lizzy schreef: Oh, ik wil nog wel wat anders kwijt: ik wil graag de mensen bedanken die deze lezing georganiseerd hebben. Het was perfect georganiseerd. De broodjes en hapjes waren heerlijk, de drankjes waren idem dito, de organisatie zat gewoon strak in mekaar en de locatie was prachtig en uniek!!Idd!!Mmmm wat waren de broodjes lekker zeg!!
![]()