Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
Ik laat het vlees gerust 4, 5 dagen na het ontdooien in de koelkast staan. Of in geval van pens een dag of wat erbuiten. Zelfs mijn katten eten hun vlees gerust nog op na 4 dagen koelkast. De honden eten het na een week nog zonder problemen.
Uiteraard wel in zeer goed sluitende bakken  8)
Door ~anna~
Minna schreef: Zal het hollandse herder eigen zijn...onze oudje vindt ook vlees wat al aardig groen is wel heerlijk.  :yucky:
Als je niet oplet dan is ze ook in staat om koffiepads en waxinelichtjes op te peuzelen. Heb nog bijna niks gevonden wat ze niet lust, behalve een vriendin had een keer gekookt en ze had wat aardappelpuree over, en dat at ze niet. Zegt dus al heel wat over iemand z'n kookkunst ;D
Laatst vond ze in de bos ook een lekkere maaltijd en dat was niet meer herkenbaar als een of een andere diersoort en stinken...moest haar daar echt bij weg trekken :D
weet niet of het HH eigen is,ik weet dat Husky's er soms ook een voorkeur voor hebben.wat ik wel weet is dat de meeste HH alles lusten,het zijn echt vreetzakken.
Door Kynida
Hier één kliko en een truttie. In het verleden heb ik geprobeerd iets wat ze niet lustte toch te laten eten door het elke keer maar weer voor te zetten, maar mevrouw is behoorlijk koppig. Ergens begrijp ik het wel, ik heb ook een paar dingen die ik echt niet lekker vind. Overigens blijft er nog genoeg over wat ze wel lust. Dus dan maar geen fazant of eend voor haar. De rest is geen probleem, konijn, hert, geit e.d. gaat er gewoon in. :)
Door Henk en Donja
Trutje extraordinair hierzo, ik kan wel beginnen over haar eetgedrag maargoed, daar ben ik druk mee bezig en dat komt allemaal weer helemaal goed *ahem*
Door Ianthe
Xena is best wel truttig, ze eet geen grote lappen vlees. Ze moeten altijd wat kleiner gesneden worden (max 5 x 5 cm) ook houd ze niet van geitenribben. Beiden eet ze wel als ze maar genoeg honger heeft ;)
Door petrap
Viento en Alegra hebben ook zo hun nukken en grillen. Parelhoen dat ze de ene dag met smaak eten blieven ze de volgende dag opeens niet meer  :-\. Komt notabene uit dezelfde zak! Eend van het IC ging er altijd met smaak in, nu loopt Alegra weg :-\ . Ik helemaal in de gloria dat Viento konijn lustte en ik dus flink ingeslagen, wil ie het nu niet meer  ::) . Ik heb wel eens geforceerd, deed ik er nog een ei door of wikkelde de eendehartjes die Alegra liet staat in een plakje rosbief o.i.d. Die paar keren werd het eten prompt uitgekotst  :-X.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door