Xada schreef: Dat was inderdaad het geval. Ik had deze meegenomen met de mededeling.Whahahahaaaa
Tosca kreeg visite
![]()

Moderator: Lizzy
Xada schreef: Dat was inderdaad het geval. Ik had deze meegenomen met de mededeling.Whahahahaaaa
Tosca kreeg visite
![]()
Xada schreef: Maar als ik een foto laat zien van mijn hond, heerlijk kluivend op een schapekop, wordt er toch raar gekeken.Goh wat vreemd toch![]()
Lizzy schreef: Nou, ik vond dat botten-verhaal in eerste instantie ook heel eng hoor Angelique. Maar ik vond het hele idee van brokken dus gekker als het idee van rauw, vers vlees geven (en orgaan en groente enzo). Ik denk dat ik de mazzel heb gehad dat ik uit een zeer voedingsbewust gezin kom. Anders was ik me mogelijk niet af gaan vragen hoe een doodgekookte brok nou alles kon bevatten dat een hond nodig heeft.Ja dat speelt zeker mee, Lizzy. Ik vond brokken helemaal niet raar, iedereen gaf brokken en de fokker en de DA vonden ook dat ik brokken moest geven. Ik heb me eerlijk gezegd nooit afgevraagd of het wel goed was. Tot ik iemand ontmoette
Angelique schreef: Geen brokken hoor, die waren voor de varkensVolgens mij eten die ook liever vers! en dan zou dat karbonaatje vast lekkerder zijn!![]()