Moderator: Lizzy
Rovanna schreef: Ik heb deze discussie nooit omdat ik nooit in een DSZ kom. Vandaag was ik bij vishandel Volendam en heb 12 zalmkoppen gekocht een nog wat ander, klein spul. Vraagt de verkoper: "Mag ik vragen wat u hier mee gaat doen mevrouw, ben gewoon nieuwsgierig". "Ja hoor", antwoord ik: "Ik geef het aan mijn honden". Goedendag! Toen liet ik de man toch enigszins in verbijstering achterLOL![]()
pixie schreef: nou ik heb het zakje probeer brok terug gebrachtHaha dit zal hem leren om ongevraagd brokkies uit te delen
meneer de brokjes aanprijzer stond al te kijken van: ,,ja ja ze komt nu vast een grotere zak halen.''
maar nee. ik heb het zakje terug gegeven met de mededeling:,,u mag DIT aan een andere klant geven want mijn honden voer ik DIT niet.''
meneer was niet aangenaam verast kan ik jullie zeggen en begon meteen een heeeel verhaal over tandvlees problemen en het hele bla bla brok verhaal.
heb heel netjes mijn mening verteld en hem ook verteld dat hij een klant kwijt is want ik wil graag zelf bepalen wat ik voer.
Peet schreef: Ik zou Natuurllijk!VoorDieren niet willen vergelijken met de gemiddelde Pet's Placeheb ik toch van de week gedroogde lamslongetjes van de eigenaresse van Pet''s place gekregen, en gedoogd kopvlees, ze haalt iedere keer als ik er om vraag Carnibest voor me, en nu is ze naar de slager in Rotterdam en neemt ze pens en bot voor me mee.!
Dan doe je zowel jezelf als je bazin tekort![]()
Netty schreef: heb ik toch van de week gedroogde lamslongetjes van de eigenaresse van Pet''s place gekregen, en gedoogd kopvlees, ze haalt iedere keer als ik er om vraag Carnibest voor me, en nu is ze naar de slager in Rotterdam en neemt ze pens en bot voor me mee.Goed adres
maw, ik heb een super DSZ, zo kan het ook![]()
Twiz schreef: Hoi Netty,ik heb je een pbtje gestuurd
mag ik vragen in welke DSZ jij zo goed voorzien wordt van de door jou verlangde artikelen. Ik woon nl. in dezelfde omgeving.