Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
Angelique schreef: Was voor Djinny die haar molen eventueel weer terug wilde geven :P

Ik ben nog wachtende op de elektrieke molen.
Ohhh ::) ::) :P
Door Djinny
Ik heb nog een vraag over de zalmkoppen en kippenekken.
Het gemalen spul zit nu ingevroren in ijsblokjes bakjes en 3 van die blokjes zijn voldoende voor één maaltijd.
Mag ik 1 of 2 keer per week zo'n maaltijd van zalmkoppen en/of kippenekken geven of moet ik daar nog iets aan toevoegen?
Laatst gewijzigd door Djinny op zo 19 feb 2006, 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Ik geef zelf 1 keer per week zalmkoppen. Dat vind ik wel genoeg. En daar krijgen ze hier ook verder niks bij. Dat is ook niet nodig want je streeft er niet naar om iedere maaltijd kompleet te maken. Hetzelfde geldt dus voor kippennekken. Je kunt daar ook best 1 a 2 maaltijden per week van geven.
Door Djinny
Ok dankjewel.
Dan geef ik voorlopig één maaltijd zalmkoppen en één maaltijd kippennekken en voor de rest gewoon Carnibest.
Als dat goed gaat dan komt er waarschijnlijk nog wel een dagje zelf samengesteld bij....en misschien nog wel meer. ;)
Door Djinny
Ik ben een beetje aan het zoeken geweest en ik zit geloof ik in een barfrijk gebied. ;D
Een konijnenslachterij, een kippenslachterij en een enorm slachthuis.....allemaal op een paar kilometer afstand.

Zalmkoppen krijg ik in het vervolg gratis, dus dat is alvast mooi meegenomen. ;)
Door Angelique
djinny schreef: Ik ben een beetje aan het zoeken geweest en ik zit geloof ik in een barfrijk gebied. ;D
Een konijnenslachterij, een kippenslachterij en een enorm slachthuis.....allemaal op een paar kilometer afstand.

Zalmkoppen krijg ik in het vervolg gratis, dus dat is alvast mooi meegenomen. ;)
Mooi, voor je het weet barf je de hele week met 1 cbdagje er nog bij ;D
Door nikèdog2000
djinny schreef: Ik ben een beetje aan het zoeken geweest en ik zit geloof ik in een barfrijk gebied. ;D

waar woooooooooooooooon je???????????
Door Remke
Ooooh, een konijnenslachterij... Mijn monstertjes houden van haas iig dus konijn zullen ze ook wel lusten.
Hmmm in mei gaan we een weekje naar belgie, naarn een huisje bij de Duitse grens. Zouden we het zo kunnen regelen dat jij tegen die tijd wat meer konijnen haalt en dat ik die dan kom ophalen op de terugweg? :D
Door Djinny
Remke schreef: Ooooh, een konijnenslachterij... Mijn monstertjes houden van haas iig dus konijn zullen ze ook wel lusten.
Hmmm in mei gaan we een weekje naar belgie, naarn een huisje bij de Duitse grens. Zouden we het zo kunnen regelen dat jij tegen die tijd wat meer konijnen haalt en dat ik die dan kom ophalen op de terugweg? :D
Ik ben al even op zoek naar het nieuwe telefoonnummer van de slachterij.
Het bedrijf is vorig jaar geloof ik failliet verklaard maar zou een nieuwe doorstart maken.
Helaas zijn ze onder het oude nummer niet bereikbaar.
Ik ga er binnenkort wel even langs om te kijken hoe het zit en als ik meer weet dan stuur ik je wel een pb-tje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door