Moderator: Lizzy
Nadia schreef: Er staat dat die 230 volt heeft. Kan dat hier? Wel een flits kleurtje hoorHier doet hij het al jarenlang prima. In nl kan je deze krijgen van einhell zal zo'n beetje zelfde prijsklasse zijn.9 cm moet groot zat zijn!
Nadia schreef: Bien, ik had die link ook al gezien. Maar ik kan me niet voorstellen dat ie daar maar 189 euro moet kosten en op die andere site 315? Is wel een heel groot prijsverschil.Die 189 klopt niet, stom ding vind het verkeerde...
Ik heb nog nooit geen runderknars gezien/gehad. Maar denk dat geitenribben wel moeilijk zou zijn. Dek dat je daar toch een masjientje op krachtstroom voor nodig hebt. Of het moeten boterzachte zijn!
Maar mijn keus is gevallen. Ik ga de kenwood halen!
Bien schreef: @Nadia + @Cindy de Wolf, heel interessant onderwerp.De kenwood kan bovenstaande mits met nieuw gaatsjesding gewoon malen. Alleen runderknars weet ik niet zeker. Qua ribben moet je wel echte jonge ribben hebben.
Ik dacht dat een lintzaag veeeeeel duurder was!!
Ik heb nu een Bomann (denk dat ik al een koper heb...)... maar ik wil graag een die hetvolgende kan malen:
lamsstaarten
geitenribben
konijnkarkas
haaskarkas
runderknars (zachte...)
Zou die Kenwood dat allemaal kunnen?
Dat nieuwe gaatjes ding zou helemaal zijn, dan is alles wat groffer maar toch gemalen als ik het goed begrijp?
Nadia schreef: Mijn moeder heeft 2 puppen. Waar ik voor maalaha![]()
Cindy de Wolf schreef: De kenwood kan bovenstaande mits met nieuw gaatsjesding gewoon malen. Alleen runderknars weet ik niet zeker. Qua ribben moet je wel echte jonge ribben hebben.oh... super!!!!
Echt grof kan je de maling niet noemen, iets, maar niet veel, groffer dan de kiezebrink mixen.
De jonge geitenribben van sw krijgt die van mij probleemloos gemalen evenzo de jonge lamsribben van sw.
Ik heb voor die mij van rondom de 240 betaald.
http://shop.ebay.de/?_from=R40&_trksid= ... Categories
Zo leer je nog eens wat![]()
flin schreef: mes:Ah thankx, snijschijf dus, vind gaatjesding leuker klinken en iedereen weet blijkbaar wat er mee bedoelt wordt
snijschijf: gaatsjesding ...![]()
![]()
Nadia schreef: Mijn moeder heeft 2 puppen. Waar ik voor maalDie zijn toch niet zo klein, die kunnen toch snel alles zelf kraken, in ieder geval het kleinere spul.![]()
Nadia schreef: Dat klopt, maar mijn moeder zweet al peentjes als ze een lamsstrotje krijgen.heb ze even opgezocht in de bar, wat een moppies ;-) genietse!!
Ze wilt het gewoon gemalen gevenVandaar
![]()