Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
tieneke schreef:
Nogmaals,ik heb niet gezegd dat ze ALLEEN vers vlees voerde maar een enkele KEER per week!
Dat stond er ook duidelijk ;)
Goed lezen allemaal!
Ditzelfde had ik ook al aan je geantwoord in de topic die verwijdert is Syl ;)
Door Nelly
An schreef: .

Duck mag zeker niet meer, dat is goed voor grote honden maar voor kleine honden zitten daar teveel bacterieën in volgens meneer.
?????????? Ben ik nou gek of........ ::) :-\
Door Ivonne
:o zitten daar dan heeeeeele grote bacterien in dat dat niet voor kleine honden mag maar wel voor grote honden want anders passen die bacterien niet ??? ??? :-\
Door laura
Ik weet niet hoor, maar zou hij niet jonge hondjes bedoelen ??

Bij die redenatie kan ik me nog iets voorstellen, aangezien het immuunsysteem misschien nog niet helemaal ontwikkeld is....
Laatst gewijzigd door laura op do 19 aug 2004, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door laura
Ik weet niet hoor, maar zou hij niet jonge hondjes bedoelen ??

Bij die redenatie kan ik me nog iets voorstellen, aangezien het immuunsysteem misschien nog niet helemaal ontwikkeld is....

oeps
Laatst gewijzigd door laura op do 19 aug 2004, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door ~anna~
Duck word ook gebruikt bij het afspenen van pups zelfs door mensen die later brokken gaan voeren.
De ene fokker doet het met dit merk en de ander met dat ik heb een fokker ook weleens rauw tartaar zien geven.
Door An
laura schreef: Ik weet niet hoor, maar zou hij niet jonge hondjes bedoelen ??

De hond is 11 jaar ;)
Door tieneke
laura schreef: Ik weet niet hoor, maar zou hij niet jonge hondjes bedoelen ??

En de darmflora is ook nog niet ontwikkeld,daarom is het zo goed om een pup meteen vers te geven ;)
Door Ineke
Duck mag zeker niet meer, dat is goed voor grote honden maar voor kleine honden zitten daar teveel bacterieën in volgens meneer.
Oooooh, dáárom veegt Bas (Duck-gebruiker) altijd zijn bek af als hij gegeten heeft. Dat is natuurlijk om al die vieze bacterieën van zijn smoel te vegen.

Ik moet wel zegen dat Bas er wat witjes uitziet ;D
Mufasa krijgt geen Duck. Die heeft veel meer kleur. ;D
Laatst gewijzigd door Ineke op vr 20 aug 2004, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Ineke schreef:

Oooooh, dáárom veegt Bas (Duck-gebruiker) altijd zijn bek af als hij gegeten heeft. Dat is natuurlijk om al die vieze bacterieën van zijn smoel te vegen.

Ik moet wel zegen dat Bas er wat witjes uitziet ;D
Mufasa krijgt geen Duck. Die heeft veel meer kleur. ;D
;D ;D
Door Kaar
Jee An, dat is toch niet goed!!! Het hondje krijgt heel veel dingen die zo nodig zijn niet binnen!
Jee, gelukkig heb je ze over kunnen halen om op duck te gaan, dan heeft het hondje iig alles wat hij nodig heeft(uitmuntend dan).
Ik kreeg net en bericht van iemand dat die vroeger met de Cocker een hoop ellende had en dat die is aangeraden de hond dan over te zetten op bruin brood met gekookte groente en gekookte lever.
Die raadde dat mij dus ook aan na het lezen van Abbaio zij brokkenellende. (was op vakanti).
Vergeet het maar, dat is toch echt niet goed om dat dag in dag uit te geven en al helemaal zoveel bruin brood niet.
Door Nelly
balupa schreef: Duck word ook gebruikt bij het afspenen van pups zelfs door mensen die later brokken gaan voeren.
De ene fokker doet het met dit merk en de ander met dat ik heb een fokker ook weleens rauw tartaar zien geven.
Deed ik altijd, begon ermee als ze 3 weken waren :D
Door Nelly
Ivonne schreef: :o zitten daar dan heeeeeele grote bacterien in dat dat niet voor kleine honden mag maar wel voor grote honden want anders passen die bacterien niet ??? ??? :-\
Dàt zal het zijn Ivonne ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door