Zit nu alleen te twijfelen welke ik zal gaan nemen.... zo'n doorzichtige of zo'n dichte, wat meer of wat minder watt..... *zucht*
Moderator: Lizzy
heb de hele hondenclub achter meaan als ik niet uitkijkDat komt me erg bekend voor !!
Anthraciet schreef: Ik denk alleen niet dat degene die ik plaatste van Severin is, want er wordt geen merk bij vermeld.... maar voor dat geld kan je er toch bijna geen bult aan vallen?Als ik zo'n beetje rondsurf op het net, vallen me een paar dingen op: volgens mij lijkt het apparaat op de onderste foto heel erg op de Severin en tevens heel erg op de Orava die ik heb gekocht van Tieneke. Ik vermoed dat ze hetzelfde zijn/uit dezelfde fabriek komen.![]()
maddoc schreef: hoi,Die ik geplaatst had, staan op de duitse ebay. Ik zag alleen wel dat een aantal leveranciers alleen in Duitsland verzenden, maar dat zou je nog persoonlijk kunnen navragen.
ik ben ook erg geinteresseerd, waar vind ik die goedkope, duitse droogmachines?
anne
Chaos schreef: Als ik zo'n beetje rondsurf op het net, vallen me een paar dingen op: volgens mij lijkt het apparaat op de onderste foto heel erg op de Severin en tevens heel erg op de Orava die ik heb gekocht van Tieneke. Ik vermoed dat ze hetzelfde zijn/uit dezelfde fabriek komen.Dat zou zomaar kunnen
Fabrikanten lijken verschillende merknamen te gebruiken om diverse delen van de wereld te bedienen met hun produkten.
Staftime schreef: Dan is het dus al niets voor mij.Je kan hem toch op het balkon zetten? Zeker in de winter heb je dan denk ik geen (over)last voor de buren. Want ik ervaar dat het nu met lagere temperaturen veel minder ruikt. Let op het woordgebruik: ruikt. Stinken vond ik eigen lijk alleen de pens, van de zomer leek de garage wel een koeiestal. Maar ik heb de buren toen niet horen klagen dus misschien reikt de lucht niet zo ver? Ook komen er 's winters geen vliegen meer op af.
Ik woon in een flat, en binnen gaat dus stinken.
En als ik het beneden in de schuur zou doen, krijg ik klachten van de buren helaas....
Ik bewaar dit idee voor als we verhuisd zijn naar een woning met tuin.
Anthraciet schreef: En het is geen optie om het bijvoorbeeld onder de afzuigkap te zetten?Geen idee, nooit geprobeerd, heb geen afzuigkap....
Geen idee of dat genoeg helpt hoor, dat merk ik ook nog wel als ik er eenmaal eentje heb![]()