Kruimel schreef: Nee hoor, de voedingswaarde ligt dicht bij die van een ei, en dat heeft een hele hoge biologische waarde.Dus ipv een ei(heel) zou ik bv.dus ook een eendagskuiken kunnen geven?
Of zeg ik nu wat raars

Moderator: Lizzy
Kruimel schreef: Nee hoor, de voedingswaarde ligt dicht bij die van een ei, en dat heeft een hele hoge biologische waarde.Dus ipv een ei(heel) zou ik bv.dus ook een eendagskuiken kunnen geven?
judith1967 schreef: Dus ipv een ei(heel) zou ik bv.dus ook een eendagskuiken kunnen geven?Neu, niet echt raar, alleen wordt meestal het ei wat liever gegeten.
Of zeg ik nu wat raars![]()
judith1967 schreef: Jij een grote poedel,toch?Yep een grote poedel, en vind het weer reuze spannend, en erg leuk
Leuk,hoor
Kunnen wij allemaal van elkaars ervaringen leren
Minna schreef: Nee dat van de ED wordt goed verzwegen en sommige fokkers weten het misschien ook niet. Er zijn in Finland aantal honden (zowel import als daar geboren) waar ED is geconstanteerd, bij een paar dusdanig ernstig dat ze zijn ingeslapen. Daarom is het in Finland ook verplicht om zowel HD als ED fotos te maken en ook de rug in z'n geheel te rontgenen want rugafwijkingen zitten er ook in bij kortharen. Helaas. Probleem is dat hier in NL hoeft niks, tja, dan kan je ook makkelijk zeggen van "ze hebben geen erfelijke afwijkingen hoor". Daar kan ik echt van balen, alsof problemen ontwijken ze doet verdwijnen.Aha,dus gewoon lekker je mond dicht houden,belachelijk vind ik dat.
judith1967 schreef: Zet mijn vraag nog eventjes opnieuw neer.Ja hoor, een lapje is altijd leuk voor het betere trekwerk.
Mag ik ook 1 x in de week een lapje rund/lamspens geven ondanks dat ik Kvv geef???
trimsalon schreef: ik weet niet of je de poedel met de HH mag vergelijken, maar de poedels gaan met een kilo of 5 weg, en ik ga ervan uit dat ze een 700 a 800 gram per week mogen aankomen (thanks to LizzyDat is een prima uitgangspunt. Mijn pups zijn gemiddeld iets zwaarder en ik houd voor iedereen max. 1 kilo per week aan.)
judith1967 schreef: Dankjewel,Trimsalon en AngeliqueDikke puppy
Gisteren langs gewest, en hij weegt nu (7 weken) 568 kilo.
Dus denk als ik hem op ga halen dat ie nog geen 7 kilo weeg.
Nou ik heb iig bij het IC lamsnippers(ze hadden geen geit meer ivm vakantie)kippenekken,sardientjes.Bij de poelier kwartels en parelhoenkarkas.En bij weer een ander paard.
Wil nog runderkopvlees en pens halen.(werd net voor mijn neus door een mede barfer gekocht bij het IC.)
Alles verdeeld in porties van 100 gram.(poehee,wat een werk zeg,had 7 kilo lamsnippers gekregen,2 kilo gratis meegekregen) 8)En had 5 kilo kippenekken,em ruim 3 kilo paard.
Angelique schreef: Dikke puppyHahahaha,nu ik het zo terug lees,ben de punt vergeten![]()
![]()
![]()