Moderator: Lizzy
Truus schreef: Wat jammer dat je het hebt gemalen, grote stukken is veel fijner voor je hondje of ben je bang dat ze dit niet aan kan?Voorlopig wil ik het even blijven malen en misschien op den duur wat grotere stukken erdoor.
tieneke schreef: goed jouw hondje is wat kleiner maar echt probeer het een keer met een stuk groter vlees of vleesbot.Dat ga ik zeker proberen.
En er dan bij blijven en het desnoods vasthouden.
djinny schreef: Dat ga ik zeker proberen.Als je hondje schrokkerig is moet je zeker nooit iets klein maken maar zo groot mogelijk geven
Maar ik ben nog wel een beetje huiverig om een groot stuk zalmkop in één keer te geven.
Gewoon doen, of kan ik het beter in wat kleinere stukken knippen?
tieneke schreef: Als je het toch door de molen draait zou ik zelf gewoon cb gevenHebben die dan ook een zalmversie
djinny schreef: Ok, ik zal het de volgende keer zo proberen.Gewoon laten staan, je weet nooit waar die goed voor is.
Kan ik nou m'n gehaktmolentje weer teruggeven aan schoonmoeder of is ie nog te gebruiken voor andere barf prakkies?
Angelique schreef: Hebben die dan ook een zalmversieDaarom dacht ik ook dat het niet echt verkeerd was.![]()
Maar afgezien daarvan geef ik liever iets wat ik zelf door een molen heb gestampt![]()
djinny schreef: Daarom dacht ik ook dat het niet echt verkeerd was.Natuurlijk is het niet verkeerd. Je weet nu zelf wat je geeft toch? Als je ergens goedkoop aan iets kan komen is dat ook mooi meegenomen.![]()
Angelique schreef: Hebben die dan ook een zalmversieDe hele grote molens(nr 22 en 32 wel![]()
Maar afgezien daarvan geef ik liever iets wat ik zelf door een molen heb gestampt![]()
Angelique schreef: Gewoon laten staan, je weet nooit waar die goed voor is.Haha jij hebt toch een elektrike?
(Hebbuh = Hebbuh)
tieneke schreef: Haha jij hebt toch een elektrike?Was voor Djinny die haar molen eventueel weer terug wilde geven
tieneke schreef: De hele grote molens(nr 22 en 32 welCeeeebeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee......jij mist duidelijk scherpte vandaag)
![]()