judith1967 schreef: Ja,dat denk ik ook well.Hoezo verwend
Kan je nagaan,ik heb het nog nooit gegeten(runderborstlappen)maar voor mijn honden koop ik het wel.![]()
![]()

Moderator: Lizzy
judith1967 schreef: Ja,dat denk ik ook well.Hoezo verwend
Kan je nagaan,ik heb het nog nooit gegeten(runderborstlappen)maar voor mijn honden koop ik het wel.![]()
![]()
KayleighShanden schreef: Ik zou het groen van een wortel niet erdoor doen, dit smaakt nogal bitter namelijk, proef maar hihi...dat doe ik altijd als ik twijfel aan iets, gewoon zelf proeven..En? Wel eens getwijfeld aan een vuile pens?![]()
Jojo schreef: En? Wel eens getwijfeld aan een vuile pens?Ehhh...nee![]()
202Spots schreef: de wortel groen is heel gezond, en kan gerust meegemalen in de mix, het is ook wel aan de bittere kant dus niet de hele struik lof gebruiken maar van 'n paar worteltjes is 't 'n hele gezonde toevoeging.dus het is nog gezond ook in kleine hoeveelheden!
~~~~~~~~~
You can also eat your green carrot leaves, they are highly nutritive, rich in protein, minerals and vitamins. The carrot tops tend to be relatively bitter, so the use of them in food is limited. However, it is edible, so you may mix some in with a mixed lettuce salad. You may also use it for garnish.
Carrot greens are antiseptic, so they have been added to mouthwashes and, mixed with honey, to disinfect sores. They are also diuretic (increase urine flow), and can help treat kidney disease and edema
http://website.lineone.net/~stolarczyk/ ... .html#tops
bas rouge schreef: Hmm, nooit aan gedacht om dat er door te doen.Zou het ook niet doen.