Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
judith1967 schreef: Ja,dat denk ik ook well.
Kan je nagaan,ik heb het nog nooit gegeten(runderborstlappen)maar voor mijn honden koop ik het wel. ::) :P
Hoezo verwend ::) ::) ;D ;D
Door judith1967
allemaal bedankt voor de reacties. :)

de ene pureert het wel en de andere niet,ik weet nu iig wel dat het geen kwaad kan dat loof.
Ik laat het nog weten of mijn honden het gegeten hebben.
Zondag avond krijgen ze het door hun runderborstlapjes heen samen met een eitje. ;D
Door Jojo
KayleighShanden schreef: Ik zou het groen van een wortel niet erdoor doen, dit smaakt nogal bitter namelijk, proef maar hihi...dat doe ik altijd als ik twijfel aan iets, gewoon zelf proeven.. ;D
En? Wel eens getwijfeld aan een vuile pens? ;D
Door tieneke
Jojo schreef: En? Wel eens getwijfeld aan een vuile pens? ;D
Ehhh...nee :-X
Door 202spots
de wortel groen is heel gezond, en kan gerust meegemalen in de mix, het is ook wel aan de bittere kant dus niet de hele struik lof gebruiken maar van 'n paar worteltjes is 't 'n hele gezonde toevoeging.
~~~~~~~~~
You can also eat your green carrot leaves, they are highly nutritive, rich in protein, minerals and vitamins. The carrot tops tend to be relatively bitter, so the use of them in food is limited. However, it is edible, so you may mix some in with a mixed lettuce salad. You may also use it for garnish.

Carrot greens are antiseptic, so they have been added to mouthwashes and, mixed with honey, to disinfect sores. They are also diuretic (increase urine flow), and can help treat kidney disease and edema
http://website.lineone.net/~stolarczyk/ ... .html#tops
Door judith1967
202Spots schreef: de wortel groen is heel gezond, en kan gerust meegemalen in de mix, het is ook wel aan de bittere kant dus niet de hele struik lof gebruiken maar van 'n paar worteltjes is 't 'n hele gezonde toevoeging.
~~~~~~~~~
You can also eat your green carrot leaves, they are highly nutritive, rich in protein, minerals and vitamins. The carrot tops tend to be relatively bitter, so the use of them in food is limited. However, it is edible, so you may mix some in with a mixed lettuce salad. You may also use it for garnish.

Carrot greens are antiseptic, so they have been added to mouthwashes and, mixed with honey, to disinfect sores. They are also diuretic (increase urine flow), and can help treat kidney disease and edema
http://website.lineone.net/~stolarczyk/ ... .html#tops
dus het is nog gezond ook in kleine hoeveelheden!
Bedankt voor de info ;)
Door Borke
Ik gooi het er gewoon bij hoor, maar zo heel veel zit er meestal niet aan.
Door judith1967
Nou bij mij stronl zat er een grote bos aan,maar ik heb maar een heel klein beetje ervan mee gepureert
Door tieneke
bas rouge schreef: Hmm, nooit aan gedacht om dat er door te doen.
Zou het ook niet doen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door