- di 17 sep 2024, 20:56
Zijn snacks zou ik zeker niet afnemen. Kan je eens kijken of een barfhap dezelfde voldoening heeft en je zo 1 hap kan overslaan? Ik denk aan een eendennek, zalmkop, hazenkop, runderknars
Een grotere variatie in snacks met minder caloriën: vb long (dik stuk dus)
Je kan zelf drogen en droog is droog, maar veel langer drogen geeft een hardere snack waar ze langer plezier van hebben. Repen long, vlees of orgaan kan je vlechten en dan drogen. Dat is een grotere uitdaging.
De hardste snack die ik ken is bullepees. Veel langer plezier dus.
Bijtspeeltjes, kauwbotten.
Ik zou bij het eten nog iets meer groenten doen (en iets minder van de rest) op dagen dat er in de snacks vlees, vleesbot of orgaan zit.
Long vind ik ook een wondermiddel: is en blijft lekker, weinig caloriën en voedingsstoffen, dus moet je niet tellen in je Barfberekening.
Alles wat je ooit gegeven hebt zou ik niet volledig afnemen. Als je tussen de long kleine hoeveelheden van die snoepjes doet, dan zou het kunnen dat hij langer gemotiveerd blijft bij het trainen. Zo kan je de ene week ook al het Barfvlees drogen en de andere week het orgaan (of nog minder vaak) en bij de long doen.
De KVV kan je in een Kong doen, dan is hij er veel langer mee bezig. De Barf of een snack kan in zo een gedraaide bol om dezelfde reden.
Als ik zelf een bouillon trek, dan geef ik wel eens te weinig eten, met daar bouillon over. Dan is zijn buik ook goed gevuld.
Ik droogde zelf de snoepjes en ik knipte die op ongeveer een halve cm. Kijk maar hoe klein jij kan gaan zonder in je vingers te knippen of in je vingers te laten bijten. Hier was dat in grote bakken met veel long en verder alle mogelijke soorten vlees en orgaan.
Normaal krijgt hij 's morgens eten. Als we vroeg gaan wandelen en hij veel later eten krijgt probeer ik zo die dag minder te geven.
Veel succes.