<<Syl...ik hoor het Paul Jambers HELEMAAL zeggen...en heb er ook beeld bij!!<<boer sjarel ken ik niet ,ik bedoelde gewoon een nieuwe aflevering
Jullie denken toch niet aan "boer Sjarel" hoop ik !!!
Gr.

Moderator: Lizzy
<<Syl...ik hoor het Paul Jambers HELEMAAL zeggen...en heb er ook beeld bij!!<<boer sjarel ken ik niet ,ik bedoelde gewoon een nieuwe aflevering
Jullie denken toch niet aan "boer Sjarel" hoop ik !!!
Gr.
<<meer met bachiaanse taferelen denk ik ;Dja een natuurmens en stoken dan hebben ze het vaak niet over de kachel maar over iets jeneverachtigs![]()
<<
Goe gedacht !!
<<Boer Sjarel is dat een kruising tussen 'Carel' en 'Sjakie'?<<Die in het leren jack is Jambers!
Tja, zo lijkt het wel ......>maar eigenlijk is dat ook zo'n jamberstype'tje
<< Alleen via de imker kan je nog rauwe honing krijgen.<<Nee niet van een imker maar van mijn baas, hij heeft jaren voor de Rit gewerkt en vertelde me dit verhaal. Via hem kan ik wel aan echte rauwe honing komen, dat is het punt niet, ik wilde het anderen ook even laten weten.
Twanneke,
heb je die info soms van een imker ?
Indien er in de buurt een Turkse kruidenier is moet je daar eens gaan zoeken.
Daar vind je soms nog echt kwaliteitshoning (in Antwerpen althans) import uit Turkije en nog in de raat , dus niet uitgezwengeld.
Daar vind je geen korreltjes in, als er korreltjes inzitten is hij meestal versuikerd of zijn de bijen bijgevoerd met suikerwater.
Heb jaren geleden nog voor imker gespeeld in de Hongaarse puszta op de accacia en dat is heel erg perfect vloeibare honing zonder een korreltje.
Gr.
Roger.
ja een natuurmens en stoken dan hebben ze het vaak niet over de kachel maar over iets jeneverachtigs ;D
Twanneke,Klopt, ik werk sinds kort voor Natudis......... op de kwaliteitsdienst
De Rit uit Zoelen?? (later over genomen door Natudis)
de RitNatudis bv.
Natuproducts bv
Daltonsstraat 38
4004 JP Tiel
0341-464211
e-mail [email protected]
groetjes ellen l
Indien er in de buurt een Turkse kruidenier is moet je daar eens gaan zoeken.
Daar vind je soms nog echt kwaliteitshoning (in Antwerpen althans) import uit Turkije en nog in de raat , dus niet uitgezwengeld.
Daar vind je geen korreltjes in, als er korreltjes inzitten is hij meestal versuikerd of zijn de bijen bijgevoerd met suikerwater.
Heb jaren geleden nog voor imker gespeeld in de Hongaarse puszta op de accacia en dat is heel erg perfect vloeibare honing zonder een korreltje.
Gr.
Roger.