Moderator: Lizzy
Bodhi sioux schreef: ↑do 30 dec 2021, 15:00 Dat proefpakket is ook gelijk voor 14 dagen als ik het goed heb begrepen, dus ik was van plan om dan een half menu' tje te bestellen.OK. Nou, ik ben heel benieuwd. Ik hoop dat hij het eet. Ik lees veel goede recensies van honden die heel moeilijk zijn met eten en dit graag lusten. Ik hoop dat het ook voor Bodhi geldt.
Bodhi sioux schreef: ↑vr 31 dec 2021, 17:01 Bedankt Lizzy! Ik zou vandaag de probiotica binnen krijgen via Fedex maar ik kreeg een melding rond 12uur dat de levering mislukt was omdat ik niet thuis was.. was ik wel, ik zat zelfs voor het raam te wachten . Nieuwe levering is Maandag of Dinsdag, weer even balen zegOhww, dat is dus gewoon een k-smoes, dat je niet thuis was . Nou ja, hopelijk maandag!
Aan de andere kant, ik heb toch maar even de kook erover heen gegooid omdat ik even niet wist wat ik dan moest doen, en Bodhi heeft afgelope dagen wel minder last. Gisteren was hij af en toe nog wat onrustig van z'n borrelbuikje maar dat is vandaag nog niet het geval geweest dus dan heeft hij iig geen pijn nu.Dit klinkt toch redelijk hoopvol?!
Wel 3x ontlasting gehad met een meer lichtbruin/oranje kleurtje en aandrang tot een 4de x maar dat kwam er niet van.
Ik vroeg me wel af of het erg is als ik hem nu vaker op een dag snacks geef, ik probeer nu echt te trainen op z'n reactiviteit en ook met couterconditionering en dan werken koekies nog het beste. Zijn wel natuurlijke koekjes van de website natuurlijkvoordehond.nl waar je me de link voor gaf voor de vuurwerk druppels te kopen. Ik hoop dat dit niet de darmen extra stress geeft want ik ben me meer aan het inlezen en emotionele stress is echt heel belangrijk om te verminderen.Maar hoe lang geef je hem nu snacks en hoe lang gaat het nu beter? Volgens mij bijt het elkaar dus niet. Ik denk dat je voor nu er goed aan doet om aan zijn gedrag te werken. En als zijn darmen er niet slecht op reageren zou ik door gaan.
Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen die op nieuwjaarsdag op dit forum rondstruin, maar voor wie dit nog lees, een HELE fijne nieuwjaarswisseling toegewenst !!
Bodhi sioux schreef: ↑ma 03 jan 2022, 20:41 Een paar dagen verder en het is weer een beetje slechter geworden. 3 tot 5 x ontlasting en een borrelbuikje, maar niet zo erg als net nadat de cortisone uit was gewerkt en hij word er niet meer onrustig van tot nu toe, hij slaapt nu juist heel veel.Dit klinkt gewoon echt niet fijn. Ik vraag me echt in alle eerlijkheid af of je er goed aan doet om zelf aan te blijven tobben. Misschien dat je anders toch eens contact kan opnemen met Diane Sari. Ik vind haar heel kundig. Ze weet veel van voeding.
Hij wilde z'n overkookt vlees niet hebben vandaag dus dan maar weer een keertje rauw gegeven, dit at hij wel op, met lange tanden. Ik heb gemerkt dat een maaltijd overslaan ook weer stress geeft dus dan maar iets erin. Vanavond weer een beetje proberen.
Vandaag de probiotica ontvangen dus ik hoop dat dit hem een beetje goed gaat doen en over een paar dagen de levering van dogchef dus ik hoop ZO dat hij dit lust!!
Voor de rest merk ik dat hij meer dorst heeft, is dit normaal bij IBS? Ook niest hij wat meer dan anders