Ik denk dat het een foutje is.
De ingezonden facturen worden in eerste instantie snel bekeken en als er geen gekke dingen zijn uitgekeerd. Alleen als er sprake is van twijfel gaat het door naar de volgende "afdeling" waar de paraveterinairen werken. Dit om de werkdruk van duurdere paraveterinairen te beperken en zo de meeste instroom van simpele en duidelijke facturen snel te verwerken en uit te keren.
Ik vermoed dus dat je mazzel hebt gehad en dat een niet paraveterinair bij de eerste controle gewoon gedacht heeft " O ontlastingsonderzoek dus ik vergoed" en totaal niet het idee gehad heeft dat het een preventief wormonderzoek ik.
Het is uiteindelijk preventieve zorg wat niet vergoed wordt bij een standaard verzekering, in mijn ogen als paraveterinair
Maar ik kan het mis hebben en dan is het wel mooi meegenomen. Ik ga daar zeker even meer info over inwinnen want wij adviseren klanten ook het liefst om mestonderzoek te doen dan standaard te ontwormen. Helaas kiezen de meeste eigenaar voor goedkoop dus ontwormen. Ik zou het prachtig vinden als ik de verzekerde mensen kan adviseren om onderzoek te laten doen