Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ja, dat kan. We hebben laatst ook een pup gehad die het niet goed deed op Bibi. Bibi is vrij vet en sommige honden/pups kunnen daar niet zo goed tegen. Zoek anders een minder vet versvlees en probeer dat eens. Misschien (be)valt dat beter! Ik zou je ook wel met klem aan willen raden probiotica te gaan geven om de darmen te versterken.Dank je Lizzy. Dora staat nu even op een 'geweekte brokken'kuur (advies van DA) en de diarree is over, maar ja, zachte poep en stinken!! Net als voordat ze versvlees at. Dus we willen graag weer vers. Waar kan ik informatie vinden over probiotica en waar koop ik dat?
dora schreef: Dank je Lizzy. Dora staat nu even op een 'geweekte brokken'kuur (advies van DA) en de diarree is over, maar ja, zachte poep en stinken!! Net als voordat ze versvlees at. Dus we willen graag weer vers. Waar kan ik informatie vinden over probiotica en waar koop ik dat?Probiotica kun je geven in de vorm van Fytomix. Dit kun je bij mij krijgen
yalla schreef: Probiotica kun je geven in de vorm van Fytomix. Dit kun je bij mij krijgenkrijgen of kopen![]()
yalla schreef: Probiotica kun je geven in de vorm van Fytomix. Dit kun je bij mij krijgenIk vind fytomix helemaal niet effectief. Mijn honden gaan er zacht van poepen en ik zie geen resultaat bij diarree. Ik zou probiotica pillen kopen. Die kan je bijv. kopen bij de Hema. Het heet daar darmcomplex. Bij de tuinen, kan je ook probiotica kopen.![]()
tessa schreef: Zou het niet door het wisselen kunnen komen, mijn honden hebben daar ook altijd flink last van, de slijmvliezen raken geirriteerd (darmen en ogen), als alles gewisseld is gaat het vanzelf weer over.Hoort het pupje niet al uitgewisseld te zijn met 6 maanden?
Helen schreef: Hoort het pupje niet al uitgewisseld te zijn met 6 maanden?Ja hoor, allang
yalla schreef: Ja hoor, allangZe is allang uitgewisseld hoor. Ik ga de probiotica maar eens uitproberen.![]()