Ze zijn bij mij wel lamsrib en wervels gewend, dus moet ik dit nog platmeppen...of kan het zo? Het zijn wel schrokkers....en vasthouden is geen optie.
(mijn eerste voorzichtige schreden op het barfpad....

Moderator: Lizzy
Peet schreef: ...bbrrrr...ik blijf er voorzichtig mee hoor...Gek genoeg vind ik kippebotten dus enger dan ribben of wervels...Is dat de indoctrinatie van vroeger (nooit kippebotten aan je hond geven!!!!)...?????
Bedankt!
Audrina schreef: Ja, op het dh forum, maar wat weten die nou van botten?ehm....neeee.....op een paar uitzonderingen na, zijn dat helaas allemaal brok-fans....![]()
![]()
Peet schreef: Wat zal ik erbij doen, om het compleet te maken?
ff denke....
Een entreetje van Fyto met ei
Gevolgd door een rauwe Kuikenbout
en als Dessert: yoghurt met honing en Primeval
Ze krijgen overwegend kvv dus het luisterd niet zo nauw...![]()
Peet schreef: Wat zal ik erbij doen, om het compleet te maken?Timo en Mila willen bij jouw komem eten
ff denke....
Een entreetje van Fyto met ei
Gevolgd door een rauwe Kuikenbout
en als Dessert: yoghurt met honing en Primeval
Ze krijgen overwegend kvv dus het luisterd niet zo nauw...![]()
Truus schreef: Timo en Mila willen bij jouw komem etenBeau zegt net dat hij niet wil delen...![]()
![]()
Peet schreef: zoenoffer....
('t blijft een duitser he...Alles Mein)
Peet schreef: Ze zijn bij mij wel lamsrib en wervels gewend, dus moet ik dit nog platmeppen...of kan het zo? Het zijn wel schrokkers....en vasthouden is geen optie.Wanneer 't schrokkers zijn (zoals die van mij) dan zou ik gewoon de gewrichtje/knokkeltjes effe inknippen met 'n X...wanneer ik dat niet doe,dan slikt Cis de hele gewrichtje in 1 keer door,en dat word meestal onverteerd in ze geheel weer uitgespuugd,
(mijn eerste voorzichtige schreden op het barfpad.......)