Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door java
#251701
De DA kende een van mijn honden ( border collie ) erg goed want de eerste 15 mnd. was ik bij hem "kind aan huis" de hond was altijd ziek -veel te mager-niet willen eten-veel huidproblemen enz. Inmiddels ben ik ongeveer 1 jaar bezig met ducknatuurvoeding en maak ik regelmatig zelf een voeding klaar. En ze ziet er bijgegewoon goed uit :) Ik was heel benieuwd wat hij zou zeggen. Toen we binnen kwamen zag ik hem goed kijken en hij zei: "wat is ze toch goed opgeknapt" Ik vertelde over mijn zoektocht naar voeding en wat ik sinds een jaar aan mijn honden gaf. Ik hield mijn adem in over zijn reactie...nou hij vond het erg goed dat ik mij zo verdiept had in voeding en ik hoorde geen enkele afwijzing...alleen zei hij u begrijpt wel dat niet iedereen in staat is om deze voeding goed tegeven en daarom sta ik ook niet afwijzend tegenover een goede brokvoeding !!!
Nou dat viel reuze mee en ik was blij..ze zijn weer ingeënt en mijn andere hond had al de heleweek last van vieze ogen dat wel erg pusserig werd ( ondanks mijn zorg aan de ogen ) hij vond wel echt dat er een zalfje tegen aan moest en daar was ik het wel mee eens!!

En mijn vriendin gaat stilletjes overstag met voeding....ze wil ook haar hond van brok naar ducknatuurvoeding zetten......ze komt regelmatig enkele pakken halen om het vast te "proberen" in het weekende !!!! Nou dat vind ik van mijzelf een hele overwinning...eerst zelf overgeschakeld en nu mijn vriendin die het eventueel gaat volgen..keigaaf

;D Will en haar doggy's
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#251946
Ook mijn 2 puppekes heb ik vers vlees voer meegegeven.En de ene die naar Antwerpen is gegaan krijgt zeker geen brokjes.De ander heeft een schoonzoon als DA, dus dat moet ik nog lichtelijk sturen.Maar 1 gaat zo ie zo op vers en barf. ;D :D
Door avalon
#252938
Hier staat er een wel open voor kvv en de ander vindt dat maar niks :-\. Tis jammer want het hondje geniet er ontzettend van. Hier hebben de pupsels ook kvv meegekregen en brokjes :-[ :-[ :-[ (ben ik daar ook weer van af). Vandaag hebben de teefjes nog een spelletje penslapje trekken gedaan (is weer wat anders dan touwtje trekken). Zal waarschijnlijk wel de laatste keer geweest zijn dat ze een penslapje gehad heeft. :(
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door