Moderator: Lizzy
garicha schreef: aangezien ik hier nog vrij nieuw ben,zit ik nu met veel belangstelling deze rubriek te lezen. Ik twijfel al een tijdje of ik mijn Tervuerense van ruim 8 jaar nog wel zal laten enten. Mijn twijfel slaat steeds verder om naar : niet doen". De fokker van onze sheltie was ook zeer behoudend met enten. Music heeft met 6 en met 12 weken gehad. Dat was op hun advies, en dan met een jaar nog eens en daarna voorlopig niet.Ik denk dat ik daar maar in mee ga.Da's een puik schema.....
Nelly schreef: Ehhhh, ik zeg ff niks. Ben nl. een regelrechte ramp wat naar de huisarts gaan betreft Moet zo ongeveer half dood zijn, voordat ik daar m'n gezicht laat zienHier ook: mijn honden worden beter verzorgd dan ik zelf
Laura2004 schreef: Mag ik vragen waarom jullie je honden niet inenten?Mijn honden zijn in het verleden wel ge-ent hoor. Volgens het 'normale' (veel te veelvuldige) schema. Ik heb inmiddels heel andere ideeen gekregen over entingen en ik ben vooral van mening dat we over-vaccineren. Niet voor niets had ik ieder jaar na de enting een doodzieke hond....
Ik doe het wel, maar ja mijn honden gaan ook meerdere keren per jaar mee naar Spanje, dus dan moeten ze tegen rabies ingeent worden.