Ziet het er goed uit ??? Volgens mij wel.
Ik heb er 2 doormidden gedaan die linkse moet nog.
Anders zijn ze veel te groot voor een Sheltie
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ziet er prima uit. Ik denk dat ze dat wel lusten....!Ja, dat denk ik ook.Ze waren tijdens het knippen zagen en snijden niet uit de keuken te slaan.Ze zijn nog te koud,dus morgen proberen.Er zaten 2 botjes aan,die heb ik er maar afgesneden.De rest is volgens mij kraakbeen en vlees.
bob bakker vlees schreef: hoi,Ach, we konden toch al niet tot tien tellen
je strotten zien er prima uit hoor strotten zijn van kraak been en de 2 beentjes die je er af heb gesneden zijn de stuurbotjes van de tong
pas wel op met snijden want je zit zo in je vingers( dit is een advies van een slager)
Angelique schreef: Ach, we konden toch al niet tot tien tellennee dus een paar vingers meer of minder
Truus schreef: Ze zien er goed uit Lia, ik heb ze nog nooit gegeven maar kan me voorstellen dat ze het graag eten.Hier (vr)aten ze gisteravond kalfsstrotten die nogal aan de prijs zijn.....bij Tinus was het zoals gewoonlijk hap-slik-weg ,Tara klaarde de klus ook in een paar seconden....
tieneke schreef: Hier (vr)aten ze gisteravond kalfsstrotten die nogal aan de prijs zijn.....bij Tinus was het zoals gewoonlijk hap-slik-weg ,Tara klaarde de klus ook in een paar seconden....Omdat die twee bij jou nooit iets krijgen
Waarom heb ik geen normale honden die fatsoenlijk van hun eten genieten....