Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: (mijn ervaring is trouwens dat mensen beter met zichzelf kunnen leven als ze hun hond wel laten vaccineren maar ie ziek wordt/dood gaat van de vaccinatie dan dat ze met zichzelf kunnen leven als ze niet vaccineren en hun hond ziek wordt/dood gaat aan een ziekte waar ze niet voor hebben gevaccineerd. Hoe het precies werkt weet ik niet maar in geval 1 is het makkelijker om te zeggen "ik heb het voor zijn/haar bestwil gedaan en het moest ook van de dierenarts").ik denk ook dat oorzaak gevolg duidelijker is bij niet vaccineren, als je vaccineert en je hond wordt ziek dan is vaak het verband zo lastig aan te tonen.
Lizzy schreef: (mijn ervaring is trouwens dat mensen beter met zichzelf kunnen leven als ze hun hond wel laten vaccineren maar ie ziek wordt/dood gaat van de vaccinatie dan dat ze met zichzelf kunnen leven als ze niet vaccineren en hun hond ziek wordt/dood gaat aan een ziekte waar ze niet voor hebben gevaccineerd. Hoe het precies werkt weet ik niet maar in geval 1 is het makkelijker om te zeggen "ik heb het voor zijn/haar bestwil gedaan en het moest ook van de dierenarts").Nou, ik ben toch blij dat ik hier anders over denk..........en juist niet iets in mijn dieren laat proppen 'omdat het moet van de dierenarts'. Had ik naar hem blijven luisteren, dan was mijn hond waarschijnlijk niet zo 'gezond' oud geworden als dat 'ie nu is.