Zijn hier op het forum mensen die hun hond van pup af aan barf geven, en dan tien jaar of langer??
Ik wil wel weten of er al resultaten zijn over barfhonden,
zijn ze op langere termijn gezonder dan brokhonden, worden ze ouder enz enz. )
Moderator: Lizzy
marja schreef: Zijn hier op het forum mensen die hun hond van pup af aan barf geven, en dan tien jaar of langer??Als je een wetenschappelijk onderzoek zoekt, dat is er niet. Maar ga eens een poosje aan de BARF en je ziet vanzelf wel het verschil tussen een BARF en een brokkenhond. Garantie dat die met bARF 15 jaar wordt kan niemand je geven, daarvoor spelen er teveel factoren mee. Maar die garantie heb je met een brokkenhond ook niet.
Ik wil wel weten of er al resultaten zijn over barfhonden,
zijn ze op langere termijn gezonder dan brokhonden, worden ze ouder enz enz. )
marja schreef: Ik wil ook helemaal geen kritiek leveren hoor, op Barf!Misschien moet je dan ook eens kijken wat er allemaal in brokken zit dat niets met voedingsstoffen of vitamines te maken heeft. En misschien moet je je eens afvragen waarom een carnivoor goed zou kunnen functioneren op een bijna vegetarisch dieet, dat voor 70% uit koolhydraten bestaat (brokken dus). Dan heb je de antwoorden die je nodig hebt, lijkt me.
Maar voor mij is het gewoon niet duidelijk genoeg dat Barf gezonder zou zijn dan brok.
Misschien stom maar ik ga er vanuit dat een vitamine een vitamine is of ie nou uit een brok of een stuk vlees komt.
Idem met voedingsstoffen.
marja schreef: Ik wil ook helemaal geen kritiek leveren hoor, op Barf!ok.
Maar voor mij is het gewoon niet duidelijk genoeg dat Barf gezonder zou zijn dan brok.
Misschien stom maar ik ga er vanuit dat een vitamine een vitamine is of ie nou uit een brok of een stuk vlees komt.
Idem met voedingsstoffen.