Ik ging vandaag weer eens naar de dierenarts na een oproep voor de cocktail enting en meteen nog wat andere dingetjes.
In elk geval ik wilde net vragen hoe het zat met al die entingen, wat er in zit en of het echt wel nodig is en dergelijk. Was hij me vóór. Hij zei: wil je kennelhoest, .... en .... (hij zei er nog 2, weet niet meer zo snel wat) er ook bij? Dus ik kijk hem zo vragend/verbaasd aan. Begint hij een heel verhaal over dat het eigenlijk niet nodig is tenzij je naar het buitenland wilt en dat hij zo minimaal mogelijk wil enten, dat hij niet zo'n "ent-dierenarts" is en dat dit voorlopig de laatste cocktailenting is. Dus ik was helemaal blij en kninkte heftig mee en hoe meer hij zei hoe geweldiger ik het vond (zie de smilies = mijn gezicht). Hij was ook lichtelijk verbaasd over mijn enthousiasme, want, zo vertelde hij mij, vonden de meeste klanten het maar raar en zetten er hun vraagtekens bij.
Ik ben in elk geval helemaal happy met mijn dierenarts!
Hij staat ook heel erg open voor barf. Ik vertelde de vorige keer al dat ik daarover aan het denken was. Dus echt