Hmm... ik probeer zo rustig mogelijk te blijven en niet te chaotisch te typen, maar of het lukt?
Ik heb vanochtend Yoshi (mijn pup van 15 weken, zie ook Topic in KVV) dus voor het eerst Carnibest gegeven omdat hij al een paar dagen last van wat te dunne ontlasting had.
Ik zag in mijn ooghoeken dat hij ging zitten om te poepen, dus ik dacht nog, even goed kijken dadelijk hoe het eruit ziet. Ik zie dat hij wat moeite heeft met het "los laten" en hij rent naar me toe (hij deed het nog in de tuin) ik doe de deur open, klaar met een tissue om hem te helpen, maar ik zie het al op de mat liggen, en zie tot mijn grote schrik er een made op zitten. Ja, echt een dode made. Geen rijstkorrel of spoelworm.
Ik heb mijn DA natuurlijk direct gebeld en die zegt dat dat echt niet uit hem kan komen en dat dat onderweg eraan moet zijn blijven plakken. Eigenwijs als ik ben, geloof ik daar niks van, maar ben natuurlijk secuur op zoek gegaan in mijn tuin naar maden. Nergens, ook niet in of om de Kliko. Nu kwam ik al surfend een stukje op een ander forum tegen van iemand die dat ook heeft gehad, maar weet niet hoe dat afgelopen is. Die kwam niet verder dan dat de hond ws vleesvliegeitjes zou hebben gegeten.
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of uberhaupt ooit van gehoord?! Ik ga kompleet uit mijn dak hiero (ik heb sowieso een spuughekel aan alles wat glibbert en kruipt, slakken, rupsen dat spul, dus je kan je voorstellen hoe ik me nu voel nu dat uit mijn schatje zou kunnen komen.... )