Moderator: Lizzy
Cujo schreef: Hij vindt rauwe visjes niet lekker hij loopt er mee te pielen en te doen maar eten homaar . Vis uit blik is op voor je er erg in heb. Vandaar dat wij ons afvragen of we hier dan een keer een maaltje mee kunnen maken. Is weer eens wat andersMisschien heb je dit allang geprobeerd, maar kun je de rauwe vis niet even in heet water leggen? Dit was een tip van Lizzy, en ik zie dat Gitte die normaal de rauwe sardientjes wel eet, er dan helemaal op aanvalt 8). Misschien dat Cujo ze dan wel lekker vindt .
Lizzy schreef: Ik denk wel dat het erg weinig is, 1 zo'n blikkie vis voor Cujo.Bij de Sligro e.d. staan anders knappe blikkies vis, heeft Cujo wel genoeg aan, mag die ook nog een vriendje uitnodigen
Angelique schreef: Bij de Sligro e.d. staan anders knappe blikkies vis, heeft Cujo wel genoeg aan, mag die ook nog een vriendje uitnodigenJa, die heb ik bij de VEN ook wel eens gezien . Mogen er van mijn part nog 8 Oesen even mee komen eten !
Lizzy schreef: Ja, die heb ik bij de VEN ook wel eens gezien . Mogen er van mijn part nog 8 Oesen even mee komen eten !Nou ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO groot heb ik ze niet gezien. Ik heb wel eens zo'n 2,5 kilo blik opgevoerd.......vonden ze niet vies Maar het was met z'n 8ten wel een happie erbij.
Truus schreef: Ik geef ook wel eens vis uit blik, vooral als ze te harde ontlasting hebben. Ik geef het niet als hoofdmaaltijd maar ze vinden het heerlijkIk het het een keer gegeven als dessert...in plaats van tafelresten.... sardientjes uit blik met een paar lepels volle yoghurt...Het ging binnen zoals niks